Slecht

Slecht.

Uitstekend !

Snelle levering , alles prima in orde

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen, laten afleveren in de winkel van jouw keuze en ophalen!

Snelle service en vriendelijke afhandeling in de winkel

Ondanks de verkeerde maat goed en vriendelijk geholpen in de winkel.

Makkelijk te bestellen, snelle levering. Ook fijn dat je geen verzendkosten betaald als je het ophaalt in de winkel

super

goede service en snel geleverd

Mooie collectie en fijn en behulpzaam personeel

Fijne winkel

Duurt lang

Ik zit nog steeds te wachten op m’n paketten Ook geen mailtje over gehad?????

Goed personeel en goede kleding

Snel en duidelijk

Snel en goed net zoals ik het graag wil

Duidelijke website

De bestelling heb ik opgehaald in het filiaal in Breda. Het personeel is vriendelijk en vakkundig Ze geven eerlijk hun mening en dat waardeer ik enorm Ik ben er goed geholpen

Niks op aan te merken

Alles perfect

Vervelend

Mijn bestelling is er nog niet.

Goed en fijn geholpen

Zeker aan te bevelen

Kleding goed

Kleding goed maar vind t niks dat je vezendkosten moet betalen. Zeker boven een bepaald bedrag. En ze zeggen dat je een track en trace krijgt zodra je bestelling verzonden wordt. Nu 2 x besteld maar hee track en tracé gehad. Is vervelend zo weet je niet wanneer t komt

super goed !

ik heb een bestelling gedaan en ben zeer tevreden, in de winkel afgehaald zodat ik het kon passen. als het niet goed is kan het in de winkel weer retour!

Prima verlopen met mijn bestelling

Prima verlopen met mijn bestelling, eerste keer besteld en in de winkel de bestelling gratis opgehaald. In de winkel shirt gepast en vriendelijk geholpen.

Snelle service!

Snel en correct.

Vooral op winkelcentrum presikhaaf in Arnhem en kronenburg, goede service vriendelijk personeel en behulpzaam!

Geweldige service

Adres was niet goed doorgekomen Na contact werd dit gelijk gecorrigeerd. En de volgende dag had ik.het bestelde kledingstuk in huis. Fantatisch! Compliment.

Mooi shirt en supersnelle levering

Maat niet aanwezig in winkel besteld en binnen 3 dagen kon ik de goede maat in de winkel afhalen

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

In de winkel op vriendelijke en geduldige wijze geholpen.

Gastvrij

Lagosweg 19