Prettig personeel wat goed mee denkt en goed advies geeft over de kleding. Eerlijk zegt of iets wel of niet staat.

Mooie spullen, snel bezorgd

Ik koop al een tijdje on-line bij The Stone en ben heel tevreden.

Gewoon goed en prettig geholpen

Leuke merken en mooie collectie

The stone verkoopt veel leuke merken en voor iedereen wat wils. De sale is altijd goed. Top dat je gratis kunt afhalen in de winkels. Het enige is de levertijd; die zou van mij wel iets sneller mogen.

Hele goede klantenservice

Ik had een broek en shirt besteld, een dag later was het in de sale. Ik heb een mailtje gedaan en de korting werd gelijk verrekend !

Ik heb een regenjas online besteld .het is een prachtige jas. Keurig en snel bezorgd. Hartelijk dank.

S elle levering

Helaas terug gestuurd, te klein..

Had verkeerde maat jas erg gestuurd en terug gestuurd snel geld erg en goede maat besteld inmiddels ook binnen zit perfect

Top winkel

Fijne winkel, uitgebreid assortiment voor ieder wat wils, verschillende prijsklassen. Leuk personeel op de Helftheuvelpassage. Goede service!

Aardige en vlotte hulp.

Leuke kleding en altijd kwaliteit. Goed personeel Alleen hangen de rekken altijd overvol, dat is jammer.

Vlotte levering, duidelijke communicatie over wanneer de bestelling op te halen was.

The Stone is zijn afspraken volkomen nagekomen!

Nvt

Snelle en goede service

Het bestelproces verloopt snel. Binnen 3 dagen ligt je bestelling altijd klaar in de winkel. Is er iets retour gestuurd, dan is het binnen 2 dagen verwerkt en verrekend. Top service

Top en snel!

Helemaal super en snel geleverd!

Fijne site, snelle verzending, snelle afwikkeling

Het is erg fijn shoppen bij The Stone. Een bestelling is makkelijk geplaatst en de verzending is snel. Ook de retourzending wordt snel afgewikkeld.

Altijd goed geregeld

Snel en efficiënt

Producten top, leveringsbelofte kan beter

Ik bestel vaker bij thestone.nl en producten komen altijd netjes verpakt binnen en vallen zelfden tegen dat hebben zij top voor elkaar. Enige verbeterpunt is er een die te maken heeft met verwachtingsmanagement. De levertijd is het laatste jaar niet haalbaar voor ze en ik krijg hem meestel 1-2 dagen later dan beschreven. Is inderdaad een klein probleem maar als ik dan een verbeterpunt kan verzinnen is dit hem. voor de rest ga zo door.

Broek beschadigd

Broek op vrijdag opgehaald in de winkel. Maandag aangedaan. Was helemaal beschadigd. Direct naar winkel gelopen. Mag niet terug. Kaartje zit er nog aan… Hoe kan ik een broek in 1 uur beschadigen??? Hele slechte en onbehoorlijke benadering en correspondentie. Niet bestellen op the stone!! Nul service

Heel goed geholpen en supersnel afgeleverd. Zeer tevreden,!!

Goeie service en leuke artikelen voor zachte prijs

Wist niet dat ze ook Geisha verkochten, dus eea gekocht. Mijn maat was er niet maar het kwam van een ander filiaal, mailtje ontvangen en daarna ophalen, geen probleem!

Mijn pakket is kwijt.

Hey bestellen gaat prima, niks bijzonders. Het ophalen van het pakket was anders, het is kwijt. Nu op dit moment zijn ze aan het rond bellen waar mijn pakket is. Dus een beetje jammer want het is voor me man en die wil het nog graag hebben voor onze vakantie.

Toppie

geweldig

Zeer tevreden als ik weer materiaal nodig heb bestel ik dit uiteraard bij jullie

Fijne winkel

Super vriendelijke en geïnteresseerd personeel!! Mijn maat hing er niet meer tussen, geen probleem, ze bestelde deze voor mij en ik kon het een paar dagen later ophalen in de winkel.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ