Te lange bezorgtijd en reactietijd

Duurde 1 week voordat artikel werd bezorgd. Via DHL retour gestuurd, na 5 dagen nog geen reactie, terwijl artikel na 1 dag al retou ontvangen was bij the Stone.

perfect

altijd ruime keus, perfecte service.

Goed geholpen in de winkel

Pak gekocht in de winkel, heel goed geholpen door verkoopster. Hebben ook iets online voor mij besteld, pakket was er snel.

Een te krappe broek gekocht voor mn partner. Bij 2e poging was de goede maat niet in de winkel, waarna de verkoopster deze voor me online heeft besteld. Helaas was die weer te groot, waarna ik hem weer in de winkel kon inleveren en via de pinautomaat het geld op mn rekening kreeg teruggestort.

Redelijk goed geholpen.

Ingeeft een cijfer7

Direct passen is handig, duurt te lang voordat het in de winkel is

Het duurt erg lang van het bestellen tot het ophalen.

Goede levering.

Prima service en goede levering. Keurig netjes verpakt. Erg tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Mooie jurk gekocht van het merk Geisha. Voldoet geheel aan de verwachting. Maatvoering is ook juist. Er blij met de keuze.

Makkelijk te bestellen en prima bezorging. Indien retour, ook netjes afgehandeld.

De bestelling kwam op tijd

Zo als altijd fijn en goed geholpen

Altijd aardig winkelpersoneel. Eerlijk en goed advies. Winkel straalt vriendelijk uit.

Minder dan ik gewend ben

Ik kom heel graag bij the stone in Zwijndrecht omdat ik daar fantastisch geholpen word. Deze keer stonden er 2 andere dames die het erg druk hadden met kletsen bij de balie. Geen van beide kwam vragen of ze konden helpen. Er waren nog 2 klanten aan het passen die hetzelfde hadden en we hebben toen een geintje gemaakt dat we elkaar wel zouden helpen omdat we leuke dingen van elkaar zagen. Echter…..als dit zo blijft kom ik niet meer, ik vind het zelf altijd erg fijn om geholpen te worden ook omdat de dames weten wat er in de collectie is

Lange levertijd

Bestelling online gedaan, levertijd stond bij alles 1-3 werkdagen. Uiteindelijk werd de bestelling pas na 7 dagen verstuurd. Jammer, alles weer retour want inmiddels feest al gehad

Voor herhaling vatbaar

Snel en netjes

Te klein

Het bestelde paste niet, retour gezonden, en snel mijn geld terug. Super!!

Rokje en korte broek

Ruime keuze met kwaliteitsproducten Korte broek en rokje zijn precies wat ik wilde. Ze zitten goed Snel en goed afgeleverd.

Super snel geleverd.

Product voldoed geheel volgens verwachting en super snel geleverd.

Top winkel , helemaal online.

In de winkel hebben ze niet altijd alles, maar dat is voor mij geen probleem online is genoeg keuze. Je bestelling in de winkel ophalen, thuis passen en wat niet goed is terug brengen. In Vianen bij de stone. Waar ik woon.

Snelle levering via de winkel, goed geregeld

Zeer goede servic

Goede service en vriendelijke verkopers.

De verkoopsters in de winkel doen het heel fijn voor mij prima dames fijne service !

geen klachten

Product goed en levering ook

Heb geen klachten

Goed maar leveringsproces niet van deze tijd.

Bestelling gaat goed. Kwaliteit is eveneens goed van geleverde artikelen. Het leveringsproces is echter niet van deze tijd. Duurt minimaal 3 werkdagen voordat je het hebt ontvangen. Als het in de winkel zou hangen haal ik het daar wel echter is dat niet zo. Ik vind 3 dagen te lang en dat is zo’n beetje standaard.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ