Product goed en levering ook

Heb geen klachten

Goed maar leveringsproces niet van deze tijd.

Bestelling gaat goed. Kwaliteit is eveneens goed van geleverde artikelen. Het leveringsproces is echter niet van deze tijd. Duurt minimaal 3 werkdagen voordat je het hebt ontvangen. Als het in de winkel zou hangen haal ik het daar wel echter is dat niet zo. Ik vind 3 dagen te lang en dat is zo’n beetje standaard.

Prima! Leuke kleding goede service en snelle levering. Top!

Via de winkel in Vianen super geholpen

Ik kom graag in de Stone winkel in Vianen, er werkt goed, vriendelijk en eerlijk personeel. Wat ze niet in de winkel hebben bestellen ze graag voor je.

Een hele fijne kwaliteit en fijne pasvorm

Prima geregeld en geleverd volgens afspraak

Zie boven

Week leveringstijd

Nadat ik de bestelling had geplaats bleef enige berichtgeving vanuit de Stones uit. Na 4 dagen heb ik contact opgenomen via WhatsApp. Een dag later kreeg ik een reactie dat ik mijn bestelling na twee dagen kon verwachten. Op dag 7 heb ik de bestelling inderdaad ontvangen. Productprijs is best hoog, er worden ook verzendkosten gerekend. Ik zou de Stone op basis van deze ervaring adviseren verzendtijd te vermelden voordat een bestelling geplaatst is en geen verzendkosten te rekenen of niet bij een minimum bedrag.

Helemal tevreden!

Ik was op zoek naar een mooi pak van Geisha dat op andere sites niet meer compleet te krijgen was. Bij the Stone hadden ze het nog wel, heb het toen in de webshop besteld. Verzending was vlot, het was er binnen 4 dagen. Er stond alleen in de bevestigingsmail dat ik een mail zou krijgen wanneer het pakket verzonden zou worden. Die mail kwam pas laat, toen had ik m pakket nl al binnen! Verder helemaal tevreden!

Mijn lievelings winkel

Altijd wel iets leuks te scoren ,the stone is voor mij DE winkel

Handig

Handig; online shoppen en in de winkel passen. Mocht de kleding onverhoopt niet passen, kan je het in de winkel gelijk teruggeven. Ik hoop dat dat duurzamer is.

fijne winkel, maar vooral goed, aardig personeel

ik kom al jaren altijd in Naaldwijk, daar word je fantastisch geholpen

Snelle service.

Snelle reactie en vriendelijke service in de winkel bij het afhalen.

Snel bezorging, fijne medewerkers

Een prima ervaring!

Goed geholpen

Snelle en correcte levering

Bestelling foetsie

Bestelling nietbun de winkel aangekomen, spoorloos. Wel rekening ontvangen, men stelt een onderzoek in.

Ik ben tevreden, mijn pakket is netjes op tijd Verstuurd en ontvangen.

top service

Mooie kleding, top service.

Is wel eens beter geweest

Als vaste klant heb ik vaak leuk contact met de verkoopsters. Ik herinner mij een wat volle jong blonde verkoopster. Super enthousiast en een paar weken terug een Sarina. Ook super behulpzaam. Maar afgelopen 2x waren het antwoorden als het er niet hangt is het er niet, en moest ik tot 3 x terug uit de paskamer om zelf een andere maat te halen. Heel jammer.

makkelijk bestellen,zeer betrouwbaar en alles snel geregeld.

zeer tevreden

Fijne kleding winkel.

Leuke kleding merken. In de winkel waar ik kom fijne medewerksters.

Snelle bezorging vol met prachtige kleding

Een doos vol met pareltjes: ik kon niet kiezen…

Toppie

Altijd klantvriendelijk en een goede service. En ze laten je altijd lekker zelf snuffelen

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ