Klantgericht

Goed in de winkel leuke meiden webwinkel snel bezorgt.

Aardig en behulpzaam personeel

Is allemaal netjes verlopen, prima in de winkel geholpen en ook de bestelling was mooi op tijd.

Prima, service kan beter

Kleding snel ontvangen. Helaas bij 1 broekje een defect aan 2 uur dragen. Contant via whatsapp ging traag. Service kan beter tav respiratie of retour.

Uutstekend

De bestelling klopte volledig Prima keurig netjes opgevouwen afgeleverd. Complimenten

Na mijn bestelling was het pakketje de volgende dag al in huis.

Snelle leverin

Heldere website en snelle levering!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij The Stone , snelle levering en veel keus

Fijne winkel, prettig personeel, goede online service

Gewoon goed

Bij retour mag het geld wat sneller terug op mijn rekening

Lekkuh makkelijk.

Top .

Zeer vriendelijk en behulpzaam de klanten service.

Goede en snelle levering

Artikel netjes verpakt, goede en correcte levering

Zeer goed,goede levering .bedankt Paul

Bedankt alles ok

Besteld en ophalen maar. Kan weinig fout aan gaan.

Te slecht voor woorden

Blouse besteld met kortingskaart in de winkel. Blouse opgehaald en gepast. Helaas te klein. Kan de blouse niet omwisselen. Moet wachten op mijn geld en tegoed. Tijd voor een systeem van deze tijd!

Vriendelijke en hulpvaardige verkoopster.

Er werd erg meegedacht

Zeer riendelijk en deskundig geholpen

Jurk besteld

The stone moet volgens mij een andere pakket bezorgingsbedrijf nemen. Na een week wachten en een niet thuis (mijn man is ziek thuis) bericht van DHL is mijn jurk teruggestuurd. Met gevolg dat ik de jurk opnieuw moest bestellen en betalen. Gelukkig was het jurkje er nog want ik ha al een onderjurk en bijpassende slippers gekocht. Ik zal iets van the stone nooit meer laten bezorgen door DHL.

Snelle en goede service

Klantvriendelijk en behulpzaam. Snelle levering.

Voor ieder wat wils

vriendelijke sfeer in de winkel! altijd een begroeting bij binnenkomst en eerlijk advies. De Stone in Druten is een toppertje.

Snelle goede levering.

Supergeholpen

Ik wilde bij een cyclaam broek een bijpassend blouse. Ik kreeg hier goed advies over. Ook het jurk dat ik online had gekocht stond niet. Hier heb ik iets anders voor gekocht.

Saai

De winkelmedewerkers zijn niet vriendelijk!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ