Opbouwend

Meestal kom ik bij de Stone op Leidsche Rijn.Wat mij vaak stoorde is de interesse van de winkelmedewerkers.Niet gezellig in het vragen van hoe staat het.of met je meedenken.Bv afgelopen Zaterdag, aardige meisjes.,geïnteresseerd,vriendelijk.Ga zo door.

Levering verliep vanuit postorderbedrijf niet vlot. Maar kreeg na mail contact met jullie direct ant

Nette service

Altijd prima service

Alles goed

Snelle verzending , goed verpakt, mooi product

Het was een leuke ervaring

Mijn ervaring met de webshop heb ik als goed ervaren.

Top geregeld

Broek die ik wou was er niet in mijn maat de verkoopster zei ik ga dat regelen binnen 3 dagen kon ik hem afhalen

Snelle en makkelijke manier om te winkelen!

Geweldig manier van bestellen

Op een fijne manier een kledingstuk bestelling via de webshop wat niet in de winkel aangeboden werd en in de winkel opgehaald en gepast kan worden.

Een geweldige winkel

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Snel geleverd, telefonisch contact gjng snel goede service aan de telefoon. Alles dikke prima

Mauvaise couleur

Dans le descriptif, il y a avait trois couleurs différentes. J’ai choisi le bleu normal et c’est le bleu clair que j’ai reçu (que j’avais déjà). Difficile à trouver, je vais le garder et le teindre en bleu plus foncé.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Zeer vriendelijke dames die allemaal klaar stonden om te helpen en te adviseren. Samenwerking onderling ook goed.

Snel

heel goed!!

Binnen 3 dagen heb ik mijn kleren, dat was heel fijn!!

Superleuk

Wordt er altijd super vriendelijk geholpen

Prima site en correcte bezorging.

Prima, goed product!

Besteld in winkel en snel ontvangen

Nette, vlotte, moderne verkoopster/filiaalhoudster heeft mij doen besluiten het artikel te kopen. Maat was niet meer in de winkel, dus heeft ze voor mij het artikel nabesteld en is het zeer snel aan huis afgeleverd. Top dus.

alles prima geregeld

Alles prima geregeld

Snelle service en prettig contact met de klantenservice

Ik had kleding bij The Stone besteld en kwam op tijd binnen zoals de afgesproken levertijd. Het pakket zag er netjes uit en super leuke kleding, bedankt!!

Altijd snelle levering

Ruime keuze, leuke acties en snelle levering bij online bestellen.

Snel geleverd en fijn dat er al een retourlabel bij zat. Geen gedoe met uitprinten.

Had niet beter gekund , ook in de winkel .

Snel en gemakkelijk!

Snelle levering met veel opties om het ergens snel op te halen. Makkelijk te retourneren indien nodig.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ