Zeer goede en vriendelijke hulp gehad

Kleding was tijdig en in orde! Daarnaast zeer goed geholpen in de winkel.

Goede geholpen

In winkel goed geholpen door medewerker. En goed geslaagd!

Goede snelle service

Vooral de vestiging op presikhaaf in Arnhem en dan vooral dat blonde meisje met lange haren(weet even haar naam niet) geeft altijd goede uitleg is behulpzaam en een fijn persoon.

prettig en behulpzaam

pakje met bodywarmer in winkel opgehaald, gepast, viel erg tegen. Kon dus retour. Behulpzaam met retourzending. Dus alle lof.

Leuke winkel, goede service

Verschillend kleding stijlen, daardoor,veel keuze.

Prima service in de winkel

Fijne medewerkers en een goede hulp

Snel en perfect!!

Bestelling is heel snel afgeleverd.

Wat ik wilde kopen dat was er. Snelle levering via DHL

Prima geregeld

Online bestelling via de winkel (goede maat niet aanwezig) snelle en correcte afhandeling.

Ben heel erg goed geholpen

Snelle levering, goede maat, goede prijs

Gewoon goed

prima geregeld

netjes op tijd geleverd

Spijtig van de verzendkosten

Alles is vlot verlopen. Alleen spijtig dat er verzendkosten worden aangerekend, ook op grotere bedragen

Bestellen en ophalen was duidelijk, snel en makkelijk.

Mijn bestelling was snel verwerkt. Hoe retour was ook makkelijk, maar ik had dat gelukkig niet nodig.

Super winkel!

Een jurk in de winkel gekocht en een jurk in de winkel besteld. Ging allemaal super ! Was snel binnen en goed geholpen

Netjes verpakt, mooie site, eenvoudig bestellen.

De winkel is topppp

Ik vind het een super winkel, maar omdat ze sommige merken niet verkopen bestel ik online en laat dit in de winkel afleveren. Ik vind dat dus best heel lang duren voordat het er is en dat is jammer

Buitengewoon

Makkelijk in gebruik

Snel geleverd, netjes verpakt. Klantenservice reageert snel en adequaat. Zeer tevreden!

Goed. Op tijd geleverd. Na omruilen ivm de maat.

Hele goede service

De verkoopster heeft mijn man super geholpen met veel geduld en niets was haar te veel

Fijne site, goede communicatie en breed assortiment

4 sterren voor de site. Mooi en goed opgezet. Voor de fijne communicatie met de medewerkers. De brede keus aan kleding. 2 sterren.....Jammer dat de kleuren van de kleding niet altijd klopt en dat ze bij The Stone daar van af wisten en blijkbaar al meer klachten over gehad hadden. 5 sterren voor het aanpassen op de site. Zodat er minder onnodig heen en weer retour verzonden wordt 5 sterren voor de eerlijkheid dit toe te geven en hier ook geen verzendkosten voor te berekenen

Leuke winkel, veel vlotte mode, veel keuze, zeer vriendelijk geholpen en een TOP service!

Als je maat er niet is wordt er gekeken of het te bestellen is, zo ja dan wordt het besteld. Binnen 3 dagen kun je in de winkel je pakketje passen/ophalen. Superfijn.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ