Snelle bestelling en snelle levering terwijl ze in een verbouwing zaten Superr

Super!!

Supersnel geleverd.

Goed geregeld

In de winkel was het shirt niet op voorraad waardoor er in de winkel een shirt in mijn maat is besteld door de medewerkster, deze kwam 2 dagen later al binnen !

Super leuk

Alrijd een warm welkom in vianen, lieve medewerkers die weten wat wel of niet bij je past, vrijheid om te kijken te passen, behulpzaam erg blij mee

Veel uitzoek

Fijne zaak en ze helpen je heel leuk

Superleuke winkel

Groot assortiment aan kleding in diverse prijsklassen. Vriendelijk en personeel met kennis. Makkelijk spullen te bestellen, als nodig.

Vreemd dat in de winkel gezegd is dat een broek niet meer te bestellen was. Thuis opgezocht en ik kon de broek zonder problemen thuis laten komen in de juiste maat

Erg prettig

Hele goede ervaring. Vriendelijk en professioneel geholpen

Fijne prettige zaak

Personeel denkt met je mee. Niet opdringerig.

Leuke klantvriendelijke meiden.

We komen er al lang en zodoende zijn we er graag. Naast vakkennis zijn het gewoon goede adviseurs.

Een goeie zaak , goed geholpen

Vrijman geholpen nieuw Viber terug gekregen

Goede, snelle, nette service

Bestelling keurig in een tasvorm pakket ontvangen. Bestelling was binnen 2 dagen binnen.

Ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling wordt bezorgd bij de winkel. Maar niet duidelijk wanneer. Dus ik moest zelf bellen om te vragen of die binnen is.

Superfijn geholpen

Alles blouses werden uit de rekken gehaald! Niets was te veel.

Niks op aan te merken

Prima snelle levering en ook heel fijn dat je gewoon telefonisch contact op kan nemen en iemand te spreken krijgt

Levering kon wel wat sneller.

Ruime keuze, snelle levering, achteraf betalen en gemakkelijk retourneren

Ruime keuze, snelle levering, achteraf betalen en gemakkelijk retourneren

Fijne site en makkelijk en overzichtelijk

Top geholpen

Vriendelijk personeel die voor je klaar staan.

Prima bezorging

Online winkelen op de site was makkelijk en het versturen ging snel en helemaal prima!

Mooie winkel, goed geholpen,

Online in de winkel besteld ,afgehaald en later terug gebracht, doen daar niet moeilijk over, vriendelijk personeel

Mooi verzorgde levering .

Mooie kleding..snelle service....maten vallen groot uit ..altijd kleiner bestellen.

Netjes geregeld, snelle bevestiging en levering. Wat je mag verwachten.

Geen correcte afspraak.

Ik had wel een berichtje gehad .wanneer verwacht wordt ongeveer mijn bestelling. Ze zouden me bellen. Maar ze hadden niet gebeld. Was niet correct.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ