Laatst een mooie jeans met een super veel korting kunnen scoren.

Zeer snelle levering

top

via de winkel bestelling gedaan, fantastisch behulpzaam personeel, keurig op tijd mail gekregen wanneer ik mijn bestelling af kon halen een pluim voor de dames van de Stone Spaland Schiedam

Snelle verzending

Mijn pakketje is binnen de leveringstermijn geleverd. Enige min puntje is dat de jas zonder bescherm verpakking in de doos zat. Verder tevreden

Nieuwe ervaring

Leuke aanbieding dus deze bij deze online site een bestelling geplaatst. Prima snelle service. Kijken hoe de kwaliteit zich houdt

geweldige winkel en webwinkel

Artikel wat ik bestelde had ik de volgende dag al in huis. Keurig op de hoogte gehouden vanaf het moment van bestellen tot het leveren.

Prettig geholpen

Medewerkers zijn heel fijn. Heb het wel eens anders mee gemaakt. Gelukkig niet bij The Stone. Leeftijd (?) maakt daar gelukkig niets uit :-)

Waardeloos en goed

4 weken geleden een jas besteld en betaald. Na 4 werkdagen nog geen track en trace entrace of wanneer die in t filiaal zou zijn. Naar de winkel gegaan daar was niks binnen. Op dat moment na 5 dagen op zaterdagmiddag krijg ik t mailtje dat deze niet op voorraad is! Dat is dan heel waardeloos!!!! Dat zou veel beter kunnen. De laatste bestelling is wel weer goed gegaan.

De bezorging zeer slecht

DHL belde aan in het appartement waar ik 2 hoog woon. Ik deed de deur open . Ik wachtte af maar er kwam niemand boven. Het pakketje is in de centrale hal boven op de brievenbussen gelegd. Ik kon niet beneden komen ivm een blessure. Een uur later vond iemand het pakketje en bracht het mij aan de deur. Iemand anders had het ook kunnen vinden en mee had genomen. Ik heb ook al een klacht ingediend bij DHL. Een slechte zaak vind ik dit ! Ik zou als ik jullie was een andere bezorgdienst kiezen.

Je wordt er aardig en goed geholpen in the stone in alblasserdam.

Heel goed snelle levering en netjes

Altijd vriendelijk personeel in de zaak. Mijn maat rokje was er niet, is besteld via de webshop en keurig vlot geleverd.

goed!

altijd vriendelijk en correcte verkoopsters

goede service, vriendelijk personeel

Artikel was kapot. Er werd meteen een nieuwe besteld. Snelle levering. Personeel was erg vriendelijk.

Prima service, prima product

Bestelling verliep snel en jeans zijn prima

Leuke, maar erg kleine winkel.

Personeel super aardig je wordt goed geholpen. De winkel zelf is erg klein,dus ook propperig.

Goede winkel, waar je fijn wordt geholpen.

Ze nemen alle tijd voor je. Hier wordt je nog als klant behandeld.

Niet zo goed

Mijn pakket lag al klaar.. Ik zou gebeld worden. Ik ben niet gebeld en ook geen mail ontvangen. Ik vind dit slordig..

Makkelijk

Ophalen als het mij uitkomt en hoeft geen verzendkosten te betalen om deze bij jullie winkel op te halen.

Twee broeken besteld met verschillende maat. Snelle levering. Daarna 1 broek retour. Dit is probleemloos verlopen en had mijn geld ook weer direct op m'n rekening staan. Alles vlekkeloos gegaan.

Ik heb het pakket nog niet ontvangen.

Ik heb het pakket nog niet ontvangen.

Zeer slecht en zeer onvriendelijk.

Het begint al met de bestelling, meerdere keren moeten bellen of de bestelling goed is gegaan en of ik een bevestiging kan krijgen. Vervolgens komt de bestelling niet aan terwijl ze zeggen dat de bestelling gedaan is, geld kwijt geen bestelling ontvangen wordt totaal niet op gereageerd, camera beelden van de desbetreffende dag dat geleverd zou moeten zijn geen chauffeur te zien... Dit is niet genoeg volgens hun maar nog steeds geen truien, en wel mijn geld kwijt.

Vanuit de winkel super geholpen

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ