Vanuit de winkel super geholpen

Super snel geleverd in de winkel mijn bestelling

Prima verzending

Binnen 3 dgn in een gesealde zak ontvangen.

Slecht

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen. Gebeld maar daar ook niet wijzer van geworden.

Erg goed geholpen

Ik wilde graag een andere maat blouse maar die was niet meer in de winkel, de verkoopster heeft het gelijk besteld voor mij.

Fijne winkel, aardig personeel en goede service.

Ik vind The Stone in Druten een fijne winkel met mooie kleding. Ontzettend aardig personeel en goede service. Ik bestel ook online en dat is ook altijd goed geregeld. Krijg een mail en telefoontje als ik het artikel in de winkel op kan halen. Retourneren gaat ook prima. Geld wordt meteen op de rekening teruggestort.

Prima website

Ik vind alles goed wbt de website. Alleen vind ik de kleuren van items niet altijd matchen met de kleuren in het echt. De winkel in Leidsche Rijn is niet groot maar heeft wel sfeer. Personeel hartelijk .

Altijd leuke kleding en een geweldige service

Duidelijke site, geweldige service en snelle levering

bestelde artikelen zijn snel geleverd. Prima service.

Super fijn gelopen

Ik word altijd weer super fijn en enthousiaste geholpen door de meiden. The stone hoogvliet is echt mijn favoriete winkel!!

Simpel, snel en laagdrempelig

Snel, simpel en goede website

Super geregeld!!!

Snelle verzending en ook het retourneren is geen probleem!!!

Vriendelijk

Bestelling werd snel geleverd in de dichtstbijzijnde The Stone shop. Ook het retourneren via de winkel was geen enkel probleem.

fijne winkel, leuk behulpzaam personeel, leuke collectie

Goede service, klantvriendelijk .

Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Leuke kleding.

Goede service. Jammer dat het rokje niet goed viel.

Helaas viel het rokje heel vreemd bij mij, maar verder was het bestelen retour proces helemaal prima.

Behulpzaam geholpen

Goed geholpen met een klacht van pantalon

Leuke winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle verzending en ook retournering. Al met al aan te raden. Bedankt Esther!

Maten kloppen niet

Ok heb normaal xl heb een jas 3xxx besteld mijn ramen konden er niet in Zeker uit China voor kleine mensen

Goede service had iets besteld dan word netjes uitgelegd hoe je pakketje wil ontvangen thuis of in de winkel, allemaal geen probleem.En vriendelijk personeel

Prima geholpen

In de winkel ben je ontspannen heelmooi met kleurcombinatie bij elkaar. En t personeel is heel vriendelijk zowel nederland als Belfie

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ