Prima geholpen

Snelle service wn duidelijke communicatie

Overzochtelijke app en richting naar betalen. Snel producten geleverd in prima verpakking

Heerlijke zaak! We komen er heel graag en bestellen ook geregeld. Altijd dik in orde

Nooit meer!

Je moet je bestelling van tevoren betalen, vervolgens wacht je zo'n 4 dagen op je bestelling, uiteindelijk kun je het kledingstuk passen, en als het niet past moet je ook nog eens een aantal dagen wachten op de terugstorten van jouw geld. Rare constructie. Nooit meer online een bestelling hier.

Goede kwaliteit en snelle levering

Niet geweldig

Ik heb het vestje vorige week dinsdag teruggestuurd omdat het te groot was en er zat ook een gat in de naad van de mouw. Het betaalde bedrag is nog niet gerestitueerd.

Bestelling was er snel, helaas niet de goede keuze van mijn kant dus terug moeten geven en daar vind ik wel veel vertraging op zitten van jullie kant en ook het terug betalen.

Vriendelijk personeel

Fijne en gezellige winkel. Word er altijd top geholpen

Broek online gekocht en paste niet. Dames in de winkel hebben met mij mee gezocht naar een passende broek en de online gekochte voor mij geretourneerd.

Prima snelle levering

Zeer tevreden.

Flinke bestelling gedaan…! Wat niet goed was kon ik in de winkel in ons dorp terug brengen. Ze namen het retour en maakten voor mij een nieuwe bestelling voor 1 artikel (moest maat groter). De rest van het geld kreeg ik gelijk terug gestort. Hartstikke handig zo. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam! Dik tevreden dus!

Je wordt altijd netjes geholpen

Zonder problemen Hoi

Verassend mooi!

Er zaten prachtige details in de blouses, die op de foto niet zichtbaar waren. Dus blij verrast! Eén minpuntje: beide blouses waren enorm gekreukeld...

Fijne winkel en service

Bin de winkel wordt je altijd vriendelijk geholpen. En laatst een bestelling gedaan die was er supersnel .

Super service gericht

Klantvriendelijk en super service gericht

Kwaliteit goed, levering wat lang

We hadden kleding nog voor een gelegenheid, verzenden duurde helaas meer werkdagen dan we hadden verwacht. Verder alles OK!

Ik vind The Stone een fijne winkel, vanwege de verschillende merken en prijsklasses en het personeel is betrokken en behulpzaam.

Alles top, jammer van de verzendkosten bij een hoog bedrag

Altijd goed

Goed verpakt, gratis retour wanneer nodig. Van de meeste merken altijd top kwaliteit.

Online een jas besteld en binnen 2 dagen af te halen.

Mooie jas en snel verzonden

Mooie jas en snel verzonden

Altijd mooie kleren en leuke aanbiedingen en afhalen doe ik in mijn woonplaats elst Altijd vriendelijk is de beste winkel met zeer vriendelijk personeel en altijd hulpzaam een 10 voor deze winkel

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ