Je wordt met een goed vertrouwen geholpen

Ik vond het fijn dat ik mijn bestelde product op kon halen bij de winkel,maar het ook daar terug mocht brengen,het viel te klein en het leer was te stijf

Ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden

Makkelijk bestelproces, snelle levering

De site is gebruiksvriendelijk. De levering is snel. De producten zijn zoals ze op de website worden weergegeven. Tevreden dus!

Petfect

Snel en volgens afspraak

Erg goed vriendelijk personeel

Snelle levering. Zeer tevreden.

Snelle levering. Zeer tevreden met kledingstuk.

Prima servoce!

2 jassen besteld, helaas was de maat niet goed, makkelijk weer retour in de winkel.

Perfect, snelle levering.

Leuke website en snel bezorgd.

Leuke website en snel bezorgd.

Fijne winkel, veel keus

Fijne service, relaxte sfeer, goed advies

Perfect geregeld

Snelle service via winkel besteld en geleverd op huis adres

Geen mail dat de bestelling binnen gekomen is in het gekozen filiaal

Ik heb na 10 dagen gemaild dat ik de bestelling wil annuleren. Heb geen mail gekregen dat het afgeleverd was in het betreffende filiaal. Ik ben wel goed geholpen door degene die de mail verwerkt

Alles zoals het hoort!

Makkelijk, correcte communicatie, snelle verzending met track en tracé! Aanrader!

Fijn geholpen met service

De medewerkers helpen graag en dringen niet door. Geven eerlijk hun mening. Maar ze laten je in je waarde. Service gericht

Altijd goede hulp

Ik ga speciaal naar de Stone op de Rompert omdat ik daar altijd kan slagen. Het is gewoon ‘mijn’ winkel. Goede service en mooie kleding voor een betaalbare prijs!

Snelle levering, product zoals verwacht

Mooie en duidelijk site , ook goed advies hoe iets valt

Fijne combinatie van winkel en webshop

Matig

Verkoopster was erg met zichzelf bezig ,in gesprek met anderen,reageerde nogal kortaf.

De korting op de site wordt niet verrekend

Op de site staat bij een artikel dat er 10% extra korting is, in het winkelmandje wordt dat vervolgens niet verrekend.

Ik heb nog geen bericht over de laatste bestelling

Dus kan er nog niet over oordelen. Raar dat ik al iets moet beoordelen wat nog niet geleverd is. Duurt wel lang, meer dan een week geleden

Gewoon goed

Was precies zoals op de foto. En bij de Stone winkel opgehaald.

Prima geleverd

Ze hadden mijn vest besteld en na het weekend op dinsdag was het vest binnen. Hopelijk blijft het mooi.

Leuke winkel en online Koop er graag Goede service zowel in winkel als online

Goed geholpen lieve meiden zeer behulpzaam

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ