Snelle levering, netjes verpakt.

Reeds meerdere aankopen en altijd geslaagd.

Snelle reactie op mail en vriendelijk personeel

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Men weet daar wat een klant is. Vriendelijke lach en zeer behulpzaam.

Goed, vriendelijk en behulpzaam

Er wordt meegedacht en goed geïnformeerd door de medewerkster

Goed ! Alleen lang voor het bezorgen....

Ik ben tevreden over het product. De bezorging mag sneller.

Lange levertijden.

Delegeren tijden zijn zeer lang,en dan ook nog vaak in deelleveringen . Alles zou best wat sneller kunnen . Ook nu weer wachten op een levering! Leuke kleren , levering is slecht .

Goede informatie…alles goed geregeld

Prima goede service

Duidelijke web site interessante aanbiedingen

Altijd leuke kleding

The stone heeft altijd een leuke collectie. Alleen zat de kleding los in een doos , dat zag er wel een beetje raar uit. En ook zaten er pluisjes op een broek waarvan leek dat ie al gedragen was. Verder ben ik altijd zeer tevreden, en is het retour sturen ook goed geregeld.

Een vlotte bestelling en een paar dagen later pakketje thuis . Super

Prima, snel en netjes

Prima, snel en netjes

Netjes en snel geleverd

Via site besteld en met 3 dagen in huis.

Jas besteld volgende dag was deze afgeprijsd en het verschil netjes terug gestort gekregen.

Leuke en gezellige verkopers Ze denken leuk met je mee Mag wel iets wat meer grotere maten maar dat is ook alles wat ik zou zeggen

Waar blijft mijn bestelling dan?

Ik heb mijn bestelling nog helemaal niet binnen, en ook nog geen reactie ontvangen op mijn mail voor een status van mijn bestelling.

Altijd zeer te vrede met mijn aankopen in The Stone

Ik heb mijn bestelling nog niet

Heb nooit een bevestiging gekregen dat mijn aankoop in de winkel aangekomen is om deze optehalen

Aardige hulpvaardig winkelpersoneel

Prima service! Snelle levering!!

Goede website en snelle levering!

Goed.

Oke

Vakkundige vriendelijke verkoopster

Zeer vakkundige en behulpzame verkoopster. Wist precies wat er bij me paste en was bereid diverse maten aan te reiken.Zeer vriendelijk en keurige verschijning. Wilde dat er meer van deze verkoopsters waren kom zeker terug

Makkelijk besteld snel geleverd

Besteld via de site. Leuke aanbieding. Laten leveren bij een filiaal. Was snel binnen.

Heerlijke winkel(s) om te shoppen

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ