Heerlijke winkel(s) om te shoppen

Ruime keuze, snel in huis

Leuke kleding/merken, prima prijzen en snel in huis. Weinig op aan te merken.

Mooie Harper & Yve trui en leren broek gekocht

Heerlijk zittende trui

Snelle levering. Netjes verpakt.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Jas was goed ingepakt ben super te vreden!

Mijn aankoop supersnel nageleverd

Slechte communicatie

Je krijgt een mail met een schema om je bestelling af te halen, vervolgens ga je daar mee naar de winkel, en krijg je te horen dat je bestelling er nog niet is, en dat je gebeld word Vervolgens 2 dagen later zelf gebeld en kreeg te horen dat het er was

Snelle levering, goed verpakt. Goede communicatie over levering

Goed geholpen

Redelijk

De levering duurde iets wat lang

Mooie winkel en vriendelijk personeel!

Ik had ln leuk jasje en n leuke broek in de Sale gevonden! Was niet de juiste maat en dan toch kan het online besteld worden, via de winkel en kun je het n paar dagen later al vrijblijvend passen! Gelukkig paste het en ik vind dat het personeel ook erg vriendelijk is! Kortom mooie/fijne winkel!

Top bedrijf

Netjes opgestuurd en helaas niet wat ik verwacht had. Terug gestuurd en alles weer netjes terug gekregen.

Broeken besteld keurig geleverd en ook nabestelling goed verlopen en goed geholpen in de winkel

prettige kleding met gemakkelijke bezorging

Ik bestel meermaals pet maand, maar mis nog de line van Ted Baker,"woman", ik vind deze kleding namelijk ook een aanrader voor Stone.

Jammer

In een stone winkel een sale item besteld om op te halen in een andere winkel. Waar ik hem heb opgehaald stond er een bordje dat sale items niet geretourneerd kunnen worden. Dit heb ik in de andere winkel niet gezien of gehoord. Jammer!

Prima geregeld door de verkoopster

Mijn lengte maat was niet op voorraad, verkoopster heeft de bestelling online geplaatst in de winkel.

Goed geholpen. De jas was goed.

Nog niet binnen

Besteld online maar nog geen mail gehad dat het binnen is En waarom in de winkel meer korting als online

Goed maar naam verkeerd gespeld. Zelf aangepast, maar nog steeds verkeerd

Top winkel in Epe

Fijn geholpen

In de winkel wordt alles uit de kast getrokken om de klant te helpen. Niet opdringerig, vriendelijk, servicegericht. Top !! ( filiaal Maarssenbroek bisonspoor )

Pakket lag op afgesproken dag klaar

Erg tevreden, en super vriendelijk personeel.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ