Uitstekend!

Breed assortiment en veel verschillende merken

Hele goede service en mooie acties

Online besteld en afgehaald in de winkel. Prettig geregeld en mooie prijs.

Prettig geregeld door zelf af te halen in de winkel. Leuke prijs voor mijn PME jas!

klantvriendelijk/klantgericht

Prima winkel met uitstekend advies en, geduldig personeel. Neemt de tijd om te beoordelen op een eerlijke manier of de kleding past en geschikt voor je is.

Geen mail bij bestelling

Op mijn online bestelling heb ik geen mail ontvangen dat het in de winkel klaar lag. En daar lag het dan al bij 5 dagen.

Goed! korting goed, was als afgebeeld, er zat een retourformulier bij dat is perfect. Veel bedrijven doen dit via pdf dan is vet gedoe kan je soms niet downloaden of printen moet je ergens regelen, Dus hou dat zo Verpakking ook netjes

Prima kleding, prima prijzen

Zending wat later verzonden dan gewend, maar 2 items prima ontvangen, één ervan retour. Retour zenden was ook makkelijk.

Kwaliteit en model van de kleren

Kan niet inloggen.

Inloggen lukt niet. Naar de winkel moeten gaan om bestelling te kunnen plaatsen. Erg lastig!

Prima besteld en afgehaald in de winkel

Mooie trui besteld voor mijn man.

winkel prima online waardeloos

wanneer ik iets online bestel en laat het afleveren in de winkel gaat het keer op keer fout. ben het dubbele kwijt aan benzinekosten en reistijd

Duidelijk en het product is zoals verwacht

Mooie webshop

Mooie webshop en artikelen snel in huis.

Gewoon goed

Super leuke kleren

Bestelling is correct verlopen en geen problemen gehad. Verzending naar België heeft zeker weekje geduurd. Tijdens de solden periode was het waarschijnlijk drukker. Maar alles mooi en keurig afgeleverd.

Alles naar wens verlopen!

Kwalitatieve kleding, fijne service en snelle bezorging

Heb een trui gekocht maar moest besteld worden want mijn maat was niet op voorraad. Een paar dagen later kon ik de trui ophalen in de door mij gekozen winkel, thuis gepast en als ik niet tevreden was kon ik het afgeprijsde artikel terug brengen naar de winkel en mijn geld terug krijgen maar ben helemaal blij met mijn trui!

Prima, levering precies zoals gezegd.

In de winkel besteld en ook daar laten bezorgen. Netjes een mail gekregen dat het bezorgd was.

Aardig,bereidwillig personeel

Levering zonder bericht al 8 dagen te laat

Levering zonder bericht al 8 -5 dagen te laat

Goede collectie Snelle service Goede betaal regeling

geweldig geholpen

Omdat het voor mij heel lastig is om de juiste jeans te vinden, werd ik heel prettig geholpen door een medewerkster. Ik ging met een fijn gevoel naar huis en belangrijk met 2 broeken !

Verpakking kan beter

Ik vind het jammer dat mijn bestelde vest en blouse in een te kleine verpakking zijn verzonden. De blouse was daardoor in zijn geheel gekreukt, en gepropt en dat voor een prijzige blouse. Dit kan echt beter en is eenvoudig op te lossen. Niet leuk om je pakket zo te ontvangen. Verder ben ik tevreden.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ