Fijne service ga zeker vaker bestelling plaatsen

snel netjes

snelle nette service

snel netjes

snelle nette service

Snel en netjes geleverd

Bestelling makkelijk geplaatst, goede updates, snelle levering en prima kwaliteit !

Snel en netjes geleverd

Opgehaald in Vlaardingen . Super aardige verkoopster Zo blijf je klant ..

Alles ok alleen een te lange levertijd voor de deze tijd

Bestelling ging snel en probleemloos,de betaling ook. De bestelde jas kwam in prima staat aan, alleen de levertijd is voor de dag van vandaag te lang dit kan sneller!

Alles ok alleen een te lange levertijd voor de deze tijd

Ik had online een jurk besteld en laten bezorgen bij een filiaal in Oegstgeest. Was er snel en ik heb hem opgehaald. Dezelfde dag bleek er een ‘black Friday’ korting op te zitten. Heb navraag gedaan en kreeg alsnog een tegoedbon met de waarde van de korting. Heel fijn

Pakket was vermist

Via de webshop besteld met bezorging in de winkel. Mail ontvangen dat het pakket er zou zijn. Was helaas niet het geval en bleek in een andere winkel te liggen. Inmiddels wel ontvangen, maar had het ruim van te voren besteld ivm een weekend weg, maar helaas niets mee kunnen nemen hierdoor. Verder was het winkelpersoneel wel super vriendelijk.

Pakket was vermist

Mooie kleding goeie service

Goeie service

Mooie kleding goeie service

Goeie service

Voor het eerst bij The Stone een bestelling geplaatst. Ben erg tevreden omdat in deze drukke periode het bestelde artikel binnen een paar dagen in huis was. Netjes verpakt en duidelijke communicatie via e-mail.

De stone naaldwijk is een hele fijn zaak . Super leuke meiden en goede service

Goede service en leuke meiden

De stone naaldwijk is een hele fijn zaak . Super leuke meiden en goede service

Goede service en leuke meiden

Snelle bezorging

Bestelling correct ontvangen, maat was helaas te groot. Maar duidelijk hoe terug te sturen. Wacht nu nog op terugbetaling maar dat zal dan ook wel goed gaan

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Goed kledingadvies en geduldig

Ondanks de drukte toch alle tijd nemen voor de klant.

Goed kledingadvies en geduldig

Ondanks de drukte toch alle tijd nemen voor de klant.

Heel fijne ervaring gehad in de winkel, ze hadden mijn maat niet meer en hebben samen gekeken op de online shop en daar hadden ze wel mijn maat, ik ben snel en vriendelijke geholpen!

Bestelling snel en netjes binnen

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ