Vriendelijke Klantenservice, Snelle levering, Leuke aanbieding

In Naaldwijk wordt fantastisch geholpen.

De meiden van de Stone in Naaldwijk zijn super meiden. Ze staan voor he klaar. Niets is te veel. De stone kan trots op ze zijn.

In Naaldwijk wordt fantastisch geholpen.

Duurde lang voordat het verstuurd werd.

Na contact een mail ontvangen dat het langer ging duren. Daarna goed ontvangen. Maar alles was een beetje laat. Dat moet beter gecommuniceerd worden.

Drie sterren omdat het product niet goed was

Wij hebben een pm jeans besteld en de maat die geleverd is kan nooit goed zijn. Broek was 2 cm smaller dam alle andere broeken in dezelfde maat. Teruggebracht naar de winkel. Deze mevrouw kon de broek al helemaal niet meer vinden. En wij dus bij thuiskomst ook niet meer op jullie website. Nu weer dagen wachten op je geld terug.

Drie sterren omdat het product niet goed was

Late waarschuwing ivm vertraging

Mijn artikel zou op een vrijdag geleverd worden, was er nog niet. Pas later bericht ivm vertraging. Vertraging begrijpelijk, maar eerder waarschuwen!

Late waarschuwing ivm vertraging

Ga zo door!

Snellere levering en prettig geholpen via de klantenservice

Geadviseerd, besteld en snel binnen

Vriendelijk en zeer behulpzaam

Snelle levering en after pay mogelijk

Onvoldoende.

Vest was kreukelig en de levering duurde lang. Waarschijnlijk kwam het vest uit een filiaal. Terugsturen was voor mij geen optie, laten stomen. In filiaal Amersfoort hangen de kledingstukken volgepropt aan de rekken. Je ziet dat er kleding op de grond valt wanneer de klant het wil bekijken. De zaak heeft best een leuk assortiment, maar maakt van binnen een rommelige indruk.

Onvoldoende.

Positief

Prima website. Snelle verzending van Internetbestellingen. Goede informatie over status bestelling. Goede collectie in de winkels. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fijne grote winkel

Veel merken en ruim assortiment. Helaas heeft niet elke Stone dezelfde merken. Online mis ik regelmatig extra info materialen en/of pasvorm. Hoe groot is het model. Wat is de binnenbeenlengte van een broek bijvoorbeeld. Daardoor moeilijk in te schatten soms.

Fijne grote winkel

Service volgens afspraak

Fijn assortiment, levering volgens afspraak. Kreeg telefoon dat ijn pakket geleverd was. Heel fijn!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ