Bestelling snel geleverd in de winkel

Vriendelijk personeel en behulpzaam. Denken met de klant mee en dat is heel fijn. Staan niet passief in de winkel. Helpen je goed.

Goede communicatie en leuke kleding

Zelf bestel ik regelmatig iets online van The Stone. Erg leuke kleding vind ik. Meestal snelle levering, en terug sturen geen probleem.

Goede communicatie en leuke kleding

TOP!

Goed persoonlijk advies, prettige werkneemsters, betrokken, moderne kleding, goede prijs-kwaliteit verhouding, fijne winkel inrichting, dichtbij en Top-service! The Stone is mijn favoriete winkel

Top bezorgd

Kleding en bezorging zijn top

Top!!!

Online bestelling geplaatst via de handige/duidelijke website. Pakketje kosteloos bij de winkel afgeleverd. In de winkel direct de kleding gepast, was perfect, helemaal blij mee Van mij mag de winkel in Hoogvliet veel groter, zodat de merken die jullie in de collectie hebben ook allemaal in de winkel verkrijgbaar zijn, dit is nu helaas niet het geval.

Top!!!

Mijn ervaring was heel goed

Personeel heel aardig en correct

Niks op aan te merken, prima geregeld!

Niks op aan te merken, prima geregeld!

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd

Prettige netjes

Goede service, leuk bediiening.

Prettige netjes

Goede service, leuk bediiening.

Altijd goed

Personeel is geel vriendelijk

Wat ik online had besteld was snel in de winkel om op te halen. Helaas niet de goede maten, maar dit was in de winkel snel opgelost!

Ben prima en fijn geholpen. Jurk werd snel geleverd bij de winkel en toen er diezelfde dag een mail binnenkwam waarin die jurk met 21% korting werd aangeboden (en ik hem al betaald had) kreeg ik alsnog de korting in de vorm van een tegoedbon

Snel en correcte levering

Mooie jas!

Levering was prima, doet er wel langer over dan bij andere online aankopen.

Levering was prima, doet er wel langer over dan bij andere online aankopen.

Goede webshop, snelle levering.

Goede webshop, snelle levering.

Top winkel

Leuke winkel met aardig personeel. Als een kleding stuk er niet met is bestellen ze voor je online en dat word snel geleverd

Helemaal

zeer goed en doordacht

ik heb een goede ervaring met Uw bedrijf daar het voor mij de eerste keer was dat ik on line bestelde.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ