Fijn personeel

Goed geadviseerd bij aankoop, blij met het advies.Personerl is vriendelijk..

Fijn personeel

Goed geadviseerd bij aankoop, blij met het advies.Personerl is vriendelijk..

Redelijk

Stone heeft 2x een STONE tegoedbon geweigerd te verrekenen.

Prima geregeld

Goede verzending

Redelijk

Stone heeft 2x een STONE tegoedbon geweigerd te verrekenen.

Heel leuk geholpen

Redelijk

Ik heb een tegoedbon die voor de 2e maal wordt geweigerd!.

Snelle en goede levering!

Snelle en goede levering!

Redelijk

Ik heb een tegoedbon die ik voor de 2e maal bij nieuwe aankoop niet kan innen!.

Voldoende

Ik heb al 6 mnd. een tegoed bon maar kan deze voor 2e maal niet innen bij de nieuwe aankoop!!!

Kan beter

Ik heb al een 1/2 jaar een tegoed bon maar kan deze voor de 2e maal niet incasseren, dat is toch raar?….

Kan beter

Goede kwaliteit

Wordt altijd prettig geholpen in de winkel en geven goed en eerlijk advies

Goede kwaliteit

Wordt altijd prettig geholpen in de winkel en geven goed en eerlijk advies

Super snelle en goede service

Na s middags besteld te hebben, arriveerde de volgende morgen mijn bestelling al. De truien pasten niet dus ik wilde ze ruilen. Omdat ik in de buurt van een winkel kwam, ben ik daar langs gegaan. Zonder enige moeite werd het aankoopbedrag meteen op mijn rekening terug gestort. De medewerkerster heeft geholpen om in de winkel een andee maat te vinden. Super service!

Oke maar niet geweldig

Het versturen duurde een week. Ik snap dat met Black Friday zaken wat langer kunnen duren maar een week vind ik een beetje lang. Geen update. Appje met de klantenservice gaf wel snel en correct duidelijkheid.

The Rock

Zowel over de winkel als over online niets dan lof. Altijd vriendelijk, snel en netjes.

The Rock

Geweldig geholpen, een aanrader!

In de winkel dachten ze echt met me mee met het resultaat dat ik een leuke outfit heb.

het werkt als een perfect systeem

Voor het eerst iets besteld en het werd keurig naar tevredenheid behandeld.

goed systeem

Ik werd afgelopen maand keurig geholpen ondanks dat het de eerste keer was dat ik bestelde.

goed systeem

Snel en netjes geholpen