Bestelling gedaan,enkele dagen daarna ,bij de stone opgehaald,ben er heel blij mee!

Gezellig meiden. Goede hulp.

Je wordt gezien, je wordt geholpen en ze denken met je mee.

Gezellig meiden. Goede hulp.

Je wordt gezien, je wordt geholpen en ze denken met je mee.

Slecht

Wacht nog steeds op mijn geld. Broek besteld verkeerde maat , weer besteld weer betaald. Nog steeds geen broek, en van de eerste broek ook het geld nog niet terug.

Slecht

De sieraden waren allemaal verschillende verpakt,2 ervan alleen in een plastic zakje. Niet leuk om kado te geven.

Slecht

Koop broek in winkel niet mijn maat . Wordt besteld , verkeerde maat en vergeten te bellen dat de broek er was. Weer besteld betaald maar nog geen broek. En ook het geld van de eerste broek nog niet terug.

Prima geregeld

Alles prima geregeld

Prima service en duidelijk in afspraak

Fijn en vriendelijk personeel. Gaven goede service en waren zeer behulpzaam.

Het was een goede, maar ook een slechte ervaring

Ik heb een super mooie jas op de website gekocht tijdens blackfriday van het merk Only. Wat ik heel fijn vond is dat je met een fashioncheck kon betalen en de rest nog extra betalen. De levering duurde niet al te lang, gewoon normaal. Toen de jas binnen was, heb ik hem gelijk gepast. Het was de goede maat. Maar ik kreeg de jas niet helemaal open waardoor ik in de jas moest stappen. De rits was kapot. Uiteindelijk is er een goede oplossing aangeboden door de vriendelijke klantenservice, die ook snel antwoorden op vragen, wat ook fijn is. Al met al was het een goede maar ook slechte ervaring vanwege de kapotte jas.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ