Het was een goede, maar ook een slechte ervaring

Ik heb een super mooie jas op de website gekocht tijdens blackfriday van het merk Only. Wat ik heel fijn vond is dat je met een fashioncheck kon betalen en de rest nog extra betalen. De levering duurde niet al te lang, gewoon normaal. Toen de jas binnen was, heb ik hem gelijk gepast. Het was de goede maat. Maar ik kreeg de jas niet helemaal open waardoor ik in de jas moest stappen. De rits was kapot. Uiteindelijk is er een goede oplossing aangeboden door de vriendelijke klantenservice, die ook snel antwoorden op vragen, wat ook fijn is. Al met al was het een goede maar ook slechte ervaring vanwege de kapotte jas.

Supersnelle goede service!

Na s middags besteld te hebben, arriveerde de volgende morgen mijn bestelling al. De truien pasten niet dus ik wilde ze ruilen. Omdat ik in de buurt van een winkel kwam, ben ik daar langs gegaan. Zonder enige moeite werd het aankoopbedrag meteen op mijn rekening terug gestort. De medewerkerster heeft geholpen om in de winkel een andee maat te vinden. Super service!

Supersnelle goede service

Supersnelle goede service

Fijne service

Bij The Stone Naaldwijk worden wij altijd super geholpen door de leuke meiden die er vaak ook al jaren werken. Topservice.

Fijne service

Ik wordt goed geholpen

Als ik kom snuffelen dan vragen ze altijd aan mij of ze mij ergens mee kan helpen! En als ik iets specifieks zoek dan gaan ze mee kijken wat de mogelijkheden zijn!

Goede service, mooi artikel

Goede service, mooi artikel

Had een jas besteld via de webshop en die paste niet. Ben naar de winkel gegaan en zonder moeite werd die aangenomen en mijn geld werd terug op mijn bankrekening gestort! Nou mooier kun je het niet hebben toch.

Fijn en makkelijk

Zowel online als in de winkel erg prettig. Wordt goed geholpen en makkelijk met retouren. Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Fijn en makkelijk

19 Lagosweg