Fijn en makkelijk

Zowel online als in de winkel erg prettig. Wordt goed geholpen en makkelijk met retouren. Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Top geregeld!

Niet bestellen hier!

Op 17 oktober een bestelling gedaan en betaald. Inmiddels is het 25 oktober en mijn bestelling is spoorloos. Slechte communicatie en hulp! Ik zou hier absoluut niet bestellen en voor een andere webwinkel kiezen!

Slechte service!

In de bestelling een fout product ontvangen (verkeerde maat geleverd). Hiervan melding gemaakt en dit kon ik terug sturen als klacht en als ik hem opnieuw in de goede maat zou willen er even bij zetten. Top! Zo gedaan. Verwerking duurde al even en toen was ineens de bestelling afgerond. Navraag gedaan en ja er is overheen gelezen, je moet het nu maar opnieuw bestellen. Nou hoeft geen probleem te zijn, maar ik had korting gehad waar ondanks hun tweede fout niks over wordt gezegd en the stone rekent verzendkosten. Toen ik dit opmerkte kon de korting nog wel verrekend worden, hoe geen idee?! Daar moet je ook weer achteraan. En verder kan ik het gratis ophalen in de winkel toch. Dat kan, maar daarvoor had ik bij mijn oorspronkelijke bestelling ook niet gekozen. En dit soort fratsen heb ik al vaker gehad. Heel duidelijk bij the stone kijk je maar even hoe je het regelt.

Altijd prima in Leerdam

Ik had een broek gepast die te lang was. Ik wilde al afrekenen toen de verkoopster zei dat dit model er wellicht korter was. Dit was het geval. Zij heeft het besteld en ik gebruik het opgehaald. Perfect!

Lang bestelproces

Snel besteld makkeijke site,maar lange verzending.

Duurt erg lang voor de bestelling er is

Zie hierboven

koop vaker en het is altijd prima

koop al jaren bij de Stone en alles verloopt altijd prima

Klantvriendelijk en servicegericht!

Je word netjes geholpen en zeer vriendelijk

Winkel is in Druten waar ik zelf met mijn man woon , we lopen vaak naar binnen om te snuffelen dat kan daar gewoon,we kopen regelmatig onze kleding daar ,en personeel is zeer vriendelijk,en als je iets niet kunt vinden gaan ze echt met je mee zoeken of gaan kijken of ze het nog kunnen bestellen .

Vriendelijk personeel en goed geadviseerd

Vriendelijk personeel en goed geadviseerd .

Mooie broeken maar een wat langere levertijd

Erg mooie broeken besteld. Mijn man is helemaal fan. Zitten heerlijk. Duurde wel wat langer voordat je ze in huis had. We hadden geen haast dus dat was voor ons prima.

Gewoon goed

Pakketje opgehaald in de winkel. Behulpzaam personeel. Vriendelijk en klantgericht.

Makkelijke website

Makkelijk bestellen alleen de aflevering van DHL was bij de buren in de bus gedaan.

netjes verzorgd maar erg traag.

Het zou 1-3 dagen duren voordat de bestelling in de winkel zou zijn. Dit werd echter een week.

Goed advies en goede service

Goede ervaring. Vond het alleen raar, dat als ik het thuis wilde laten bezorgen, € 2,00 moest betalen op een jas van € 90,00.

tegenvaller

meer dan een week moeten wachten op mijn bestelling, pas na 6 dagen bericht dat de bestelling wat vertraagd is met de aanspreektitel Hi Annelies. het zal allemaal wel hip zijn maar wens zo niet behandeld en aangesproken te worden. was altijd vaste klant maar ga nu toch even verder kijken. Dit geldt alleen voor online, in de winkel allervriendelijkst

Mooie kleding!

Mooie kleding en goede service. Bestellingen mogen wel wat sneller verzonden worden

Prima om daar te bestellen. Alles was netjes verpakt. Alleen jammer dat er wat dagen overheen gaan om je bestelling binnen te krijgen.

Ze hebben mooie collectie

Ze hebben een mooie collectie En ook makkelijk online kopen De levering duurt gemiddeld Is ook afhankelijk van dhl

Product als omschreven

Product zoals omschreven . Vaak leuke korting actie’s. Nadeel verzendkosten en duurt een aantal dagen voor het artikel thuisbezorgd word

Prima site,goede bezorging

Prima , laat in winkel bezorgen en daar word ik ook vriendelijk geholpen

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ