Kan stuken beter

Lange levertijd ( 5/ 6 dagen ) en verzendkosten ondanks dat product enkel online en ook nog boven 100 euro is

Goed geregeld.

Bestellen gaat makkelijk. Afhalen in de winkel, kunnen passen en eventueel terugsturen is goed geregeld. 1 aandachtspunt: inwisselen van waardebon is niet makkelijk. Soort van gedoe.

Mooie kleding in diverse prijsklasses. Goede service.

Alles netjes verzorgd

Niks op aan te merken!! Alles was netjes verzorgd zoals een klant het graag ziet!

Matig tot nu toe

2 ringen besteld (exact dezelfde). De een kwam in een mooi papieren doosje (die erbij hoorde) en de ander in een lelijk plastic zakje die half kapot was. Erg raar bij 2 ringen die dezelfde zijn. Daarbij zou de verzending binnen 1-2 werkdagen zijn, kreeg hem pas 4 werkdagen later binnen

Ga zo door

Top van begin tot einde

Makkelijk online te bestellen, duidelijk dat je het in de winkel kan afhalen. Goede mail communicatie over levermoment. Makkelijk met afhalen in de winkel.

Goede klantenservice

Goede ervaring met de Stone als een vraag hebt over je bestelling wordt je snel geholpen . Als je bestelling vertraagd is door de drukte wordt je geinformeerd

Heel fijn door verkoopster geholpen , daarnaast kwam de bestelling prima binnen en ook de retour handelingen verliepen zonder problemen.

Slecht

Wederom beschadigde en kapotte kleding ontvangen (bruine vlekken in wit shirt en stiksel los aan de onderkant). Als je de kleding direct wast (omdat ze dit in de winkel gewoon dragen en daarna weer in het schap hangen) en er daarna pas achter komt tijdens het strijken doet de winkel er helemaal niks mee! Onbegrijpelijk en niet klantvriendelijk! Nu moet ik maar contact opnemen met het hoofdkantoor en foto's sturen in de hoop dat zij er iets mee doen. Ik ben niet meer van plan iets te bestellen bij deze winkel er is iedere keer wel wat.

Erg tevreden

Leuke winkel

Heb er niets op aan te merken. Gratis retourneren keurig.

Perfecte klandizie

Personeel is aardig en respectvol

Ben heel tevreden .

Heel tevreden. Nette levering . Netjes verpakt. Duurt alleen lang voordat het geleverd wordt.

Altijd top!

Leuke kleren, goede prijs, prima service

Goede service,vriendelijke medewerkers

Jas besteld,en achteraf alsnog de korting verrekend. Echt super service. Ik ga zeker vaker shoppen

Korting

Broek gekocht voor €49.95 (stond op het prijskaartje). Deze moest besteld worden. Toen deze binnen kwam en ik de broek ging ophalen was de actie van 20% korting. Toen ik vroeg of de korting ook van toepassing was op de broek, was het antwoord nee. Tot mijn verbazing zat aan de bestelde broek een kaartje van €59,95. Ik had a.h.w. al de korting gehad. Beetje rare gang van zaken...eerst 20 % bovenop de prijs doen en dan vervolgens een actie houden van 20% korting!

Geweldige service

Klantvriendelijk en behulpzaam

Medewerkers zijn klantvriendelijk en brhulpzaam.

uitstekend verzorgd.

mijn bestelling was uitstekend verzorgd. Geen op-of aanmerkingen.

Slecht

Ies besteld en betaald en nu email over retour zending.

Top kwaliteit broeken

Super tevreden met mijn aangekochte pantalons mooie kwaliteit

Wisselend

De winkels. In Papendrecht en Alblasserdam zijn geweldig. Heel behulpzaam personeel die mee denken. De online winkel vind ik heel traag. Op zaterdag een jas besteld en pas donderdag in de winkel. Heen mail gehad dat de jas er was maar gelukkig belde de winkel zelf.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ