Pakket weg

Pakket was vertraagd,dhl zegt stone contacten en vicaris versa. Uiteindelijk weer wachten en twee weken verder zonder pakket

Lange levertijd

Vaak lange levertijd, week geleden wat besteld nog steeds niks binnen. Is toch niet meer van deze tijd.

Bijna week op m.n bestelling moeten wachten dat kan volgens mij sneller

Zie hierboven

Snel en makkelijk

Mooie kleding. Snel en gemakkelijk geleverd geen probleem. Helaas paste het niet maar ook retouren ging makkelijk. Enige nadeel, 1,99 retourkosten.

Ik wacht alleen nog op terugbetaling van mijn retour 1 week geleden

alles is naar wens verlopen

het was heel goed geregeld en fijn personeel.

Keurig geholpen en fijne winkel

Zeker voor herhaling vatbaar.. Mooie kleding en leuke aanbiedingen

Laat met verwerken terug gestuurde artikelen

Nog steeds geen terug koppeling gehad van de terug gestuurde artikelen.

Valt tegen

Ik kocht een dure jas en trui en leer vestje de week daarop hadden ze 20 procent korting op alles. Dat had ik graag geweten want dat scheelt 70 euro

Prima geleverd

Mijn artikel (truitje) had ik de winkel in Wijchen in een andere kleur, in de juiste maat al gepast. Medewerkster vanuit de winkel heeft deze in andere kleur meteen besteld. Daarna kreeg ik een mailtje dat ie binnengekomen was, en dat was de 3de werkdag later, zoals mij gezegd was, uitstekend geleverd.

Ruimte voor verbetering

Bestelproces ging gemakkelijk, levering duurt echt onnodig lang. Bijna een week na bestellen kwam bestelling pas binnen. Dat is niet meer van deze tijd. Hier zit dan ook het belangrijkste verbeterpunt.

Mooie kleding mooie prijzen en goeie service

Goed geholpen en goeie service

goed en vriendelijk geholpen

online prima service...in de winkel is de klant niet altijd koning/koningin!!!

Dus winkelservice kan soms beter!!

Geweldig geholpen

Ze doen hun uiterste best om je product te bestellen als niet meer op voorraad is

Goed in winkel geholpen, maar geld nog niet terug!!!

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen en daar baal ik van.

Goede service snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit

Prima levering, mooie regenjas!

Snel geleverd en de has is precies xoals op de site!

Goed aangeleverd

Ik vind het fijn, dat jullie after pay hebben. Ik betaal daarna, altijd gelijk, als ik het product behoud. Deze wijze van betalen, geeft mij toch meer vrijheid. TOP

Prima site

Als goed geregeld , snelle verzending en netjes verpakt

Duurt heel lang

Hey bestellen gaat goed maar de levering is erg lang nu 2e keer gedaan maar duurt echt veel te lang tegenwoordig is volgende dag leveren heel normaal maar helaas lukt dat bij stone niet

Bestelling klopt

Wat ik heb gevraagd klopt alleen mag wel wat sneller leveren . Heb ergens anders erna wat besteld en dat was 4 dagen eerder binnen . Dat is het enige minpunt.

Prima allemaal

Snelle levering en goede prijzen!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De medewerkster in de winkel erg vriendelijk

Wordt altijd fijn geholpen

Goede kwaliteit van de producten

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ