Fijn personeel, leuke kleding!

Wachttijd

Ik vraag me af waarom de levertijd en creditering zo veel tijd kosten

Uitstekende winkel

Mij ervaring is dat je altijd super geholpen wordt

Fijne winkel, vriendelijk personeel

Je word altijd vriendelijk geholpen.

Duurt erg lang en in de winkel gaat alles moeizaam

In de winkel is alles lastig en moeizaam Alles staat in het systeem en wij zijn vaste klant dan verwacht ik meer service

Altijd fijn geholpen en aardige verkoopsters

Vlaardingen stone helemaal super. Altijd behulpzaam en goed advies

Altijd goed en snel

Kwaliteit prijs en service altijd goed

Makkelijk en snel.

Makkelijke overzichtelijke site, binnen een paar dagen geleverd . En netjes verpakt. Er word duidelijk gemaild wanneer je pakketje komt!

Super mooie merk kledingen zo wel dames en heren.

Kwaliteit zeer goed,pas perfect. Koop altijd of online bij Stone!!!!

Bezorging

Bezorging duurt lang. Omruilen idem. Niet evt ideaal wanneer je iets op tijd nodig hebt. En het duurt lang voordat je je geld krijgt. Zo kan het zijn dat je 1000 euro kwijt bent, je omruiling en de nieuwe bestelling. Niet fijn

snel in huis

duidelijke webside, snelle verzending

Mooie producten, goede service

Goede service, goede prijs kwaliteit. Soms mooie aanbiedingen

Broek was niet in de juiste maat in de winkel, deze wordt gratis thuis bezorgd. Kortom prima service!

Snelle service fijn product

Snel geleverd en voldeed aan verwachtingen.

Slechte winkel!!

Jeejtje wat heb ik me naar gevoeld. De meiden in de filialen Vlaardingen en Maasluis zijn zo racistisch!! Ik werd raar aangekeken en ze hielpen mij niet. Nederlandse mevrouw werd netjes geholpen, ik niet?! Met een woord; slechtste kleding- zaak die ik ken ;) Ze denken dat ze de Bijenkorf zijn ofso

Verkeerde maat geleverd

Ik had een shirt en een broek besteld. De broek had helaas een andere maat dan ik besteld had. Het shirt koste online €11,99 en bleek in de winkel slechts €5,- te kosten.

Lange levertijd

Jammer genoeg 4 dagen wachten totdat mijn schoenen bezorgd werden. Ze waren wel op voorraad. En ook nog verzendkosten moeten betalen bij een bedrag dat ver boven de €100,- ligt. Vind ik beide niet van deze tijd.

Weer 1 week gewacht op levering

Op vrijdag zou mijn bestelling in de winkel liggen. Winkel gesloten. Zaterdag niks geleverd, maandag idem dito. Dus dinsdag besteld en andere week dinsdag pas geleverd. Dus niks 2 a 3 werkdagen geleverd. Zending hiervoor heeft anderhalve week geduurd. Slechte levering dus

Jammer dat de winkel andere kortingen, gunstigere kortingen, hanteert

Jammer dat de winkel andere kortingen in de uitverkoop hanteert Dit is niet fijn voor het winkelpersoneel om te onderbouwen en ook niet voor de klant

leuke site, makkelijk vinden en bestellen

Ik wacht altijd op de opruiming en dan kan je leuke spullen kopen met hoge korting. Ook weer niet te lang wachten, want dan is de kans dat je maat uitverkocht is natuurlijk aanwezig, maar meestal lukt het prima om te slagen.

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met The Stone.

Ga zo door!

Prima goede kleding

Goede kleding voor een leuke prijs

Vlotte en prima service

Vlotte en prima service.

Mooie website en snelle levering. Prima webshop!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ