Goede en perfecte service

Leuk personeel en goede service

Netjes, snel en vrendelijk

Supergoed

Snel in huis

Traag in afhandeling internet bestelling.

Een week geleden de mededeling ontvangen van pakket bezorger dat mijn aankoop onderweg is naar de winkel. Tot nu toe nog geen telefoontje vanuit de winkel (zoals beloofd) dat ik mijn bloes kan ophalen. Ik zit aan huis gebonden als mantelzorger, dus weinig gelegenheid om regelmatig naar de winkel te gaan.

zeer goed bevallen

voor de 1e keer besteld, voor herhaling vatbaar

Wel oké alleen moet mijn retour nog verwerkt worden

Mooie kleding!

Snelle bezorging. Mooie jurk.

Het zijn geweldige meiden in the Stone hof van Spaland. Zo behulpzaam en vriendelijk. Echt top.

Topservice

Goed geholpen door heel aardig personeel

PRIMA

Groot assortiment kleding, makkelijk te bestellen en ophalen in de winkel. Vriendelijk personeel in de winkel.

Super snelle levering!

Na het bestellen snel de jas ontvangen! Goede communicatie.

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen en ophalen in de winkel. Snel, prijs/kwaliteit is top!

Goede service en hele leuke kleding

Nog geen ervaring

Ik heb mijn pakket teruggestuurd. Ik wacht nog op de terugbetaling. Verder nog geen ervaring met jullie bedrijf.

Allemaal miscommunicatie

Had een bericht gekregen dat de volgende dag vanaf 15.00 mijn pakket opgehaald kon worden. Daarna kreeg ik een bericht dat er vertraging was en pas na het weekend opgehaald kon worden terwijl ik die vrijdag ochtend ook nog gebeld had en mevrouw aangaf u pakket word waarschijnlijk iets na 12.30 geleverd maar kan pas vanaf 15.00 dus allemaal langs elkaar heen de berichten heel erg jammer ik heb later nog 1 artikel online besteld voor mijn vader maar die heb ik extra thuis laten bezorgen om deze reden. Wel wil ik nog even zeggen dat ik een jongen ben van 15 en geen geduld heb voor 1 ander was het waarschijnlijk geen probleem geweest en ik vond het netjes dat ik gebeld werd dat mijn pakket klaar lag die maandag.

Zeer goed en ik kom naar de winkel.

De levering was goed en de broeken zit goed dus geen klachten.

Wordt goed geholpen

niet klant vriendelijk

slechte service via online en geen mail bevestigingen. verkeerd geschreven naam

Snelle levering , prima geholpen

Lekker snel geleverd

Webshop is top, de winkel nog beter!

Het bestellen ging super makkelijk. Wel vond ik de levertijd wat lang, maar des te leuk toen de kleding aankwam. Ik was nog even langs de winkel gegaan in Dordrecht om wat aan te zien en daar ben ik zo goed geholpen dat ik nog veel meer gekocht leuke outfits heb. Ik ben meer dan tevreden!

Prettig

Ga met plezier naar de Stone. Ik wordt altijd vriendelijk geholpen en het aanbod is heel gevarieerd. Voor ieder wat wils.

duidelijke informatie en snelle levering

heel prettig . vriendelijk en behulpzaam personeel in de zaak. breed assortiment . betaalbare kleding .

Vriendelijk personeel en leuke merken.

Als je al zo lang klant bent van The Stone(heel wat jaartjes terug "De Tent") dan blijf je ervaring TOP! Zo ook mijn laatste aankoop een pantalon van Tramontana; prima pasvorm.

Goede ervaring

Bestelling is altijd snel in de winkel en keurig op orde. Ik vond alleen de mail die ik kreeg nier heel duidelijk. Ik was in de veronderstelling dat er nog een bericht zou volgen als het opgehaald kon worden. Ik kon dat niet heel goed uit het bericht halen.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ