Snelle goed levering

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd en ook weer gemakkelijk retourneren.

Fijn geholpen in winkel

Goed geregeld

Besteld en op tijd binnen, juiste maat en kleur. Ophalen in de winkel ging soepel. TOP :)

Heel vriendelijk geholpen toen ik mijn bestelling ophaalde. Stelde meer aankopen voor. Door haar meer gekocht.

Leuke winkel en de dames zijn altijd zo behulpzaam en aardig

Gisteren mijn pakketje geretourneerd en vroeg aan de dame achter de kassa of ze andere alternatieven had voor een broekpak, omdat mijn bestelde broeken veel te wijd waren. Ze ging gelijk op zoek naar andere broekenpakken voor mij. Ook werd het bedrag van de bestel geretourneerde artikelen gelijk teruggestort op mijn rekening aan de kassa waar ik erg verrast over was. Ik dacht dat het nog even zou duren, omdat ik via de site besteld had. Overigens stond het geld dezelfde dag op mijn rekening! Service ten top dus!!!

Ik heb een goede service gekregen, en ze hebben verder met mij gekeken

Zo fijn geholpen in de winkel...

Super Ze hielp mij puberende zijn met eigen mening super goed! Geldermalsen...top winkel

Vriendelijk personeel, en de ook onlinewinkel is er handig

Goede service, en een zeer fijne winkel

Vriendelijke medewerkers die altijd klaar staan om te helpen of vragen te beantwoorden.

Eeg prettig

Het ging vlot, vriendelijk en makkelijk.

Je wordt er vriendelijk geholpen

Duurde veel te lang

Ik heb een jas besteld in de winkel heeft een week geduurt voor ik hem kreeg .ik had geen bericht gehad dat hij in de winkel lag zo ik ben zelf gaan vragen en toen bleek dat hij er al sinds 2 dagen binnen was communicatie kan wel beter zo ik zal niet snel meer iets bestellen via de winkel van stone

Goed snel en duidelijk en overzichtelijk

Niet tevreden

Enlelband besteld binnen aantal dagen is het stuk gegaan. Zeer slecht kwaliteit helaas.

Ruime keuze

Ruime keuze, leuke betaalbare merken. Verzending mag nog iets sneller.

Alles perfect!!

Snelle levering, goed verpakt,veel keuze in betalings mogelijkheden. Zeker aan te raden

Erg lang wachten

Het artikel was in orde... Wij vonden alleen dat de verzending op zich lang deed wachten. Je betaald direct maar pas 3 dagen later wetd de bestelling verstuurd. Te lang vinden wij!!!!

Fijne jas en op tijd geleverd

Niets aan toe te voegen

Vriendelijk en behulpzaam.

Er is voor iedere portemonnee iets te koop. De kledingmerken vind ik ook erg fijn.

Super fijne kleding

Goede kwaliteit, snelle verzending

Heb een mail gestuurd na een vergissing, maar werd keurig geholpen

Baaaaaaalen

Ik heb 2 van dezelfde overhemden besteld, maat XXL, mijn heeft er één gepast en die was prefect, daarna alle kaartjes en labels er af en uitgeknipt. 2 dagen later trok mijn man nummer 2 aan, daar stond XXL in, maar was hooguit een maat M. Doordat de labels er al uit waren kon ik die niet retourneren. Heb hem aan iemand weg gegeven, maar ik was dus dubbel geld kwijt. Heel vervelend dit. Online kleding bestellen doe ik niet meer. Erg jammer

Vriendelijke bediening met goed advies en snelle service

Vriendelijke bediening met goed advies en snelle service

Slechte kleuring broek

Nadat ik de broek op had gehaald om thuis te passen zag ik tot mijn verbazing dat er grote vlekken op de broek zat en heb terug moeten rijden naar de winkel om de broek om te ruilen... Beetje jammer dat dit niet gezien is bij het inpakken.

Ik had wat pech met een jurk, (vlekje en incompleet) maar dit is snel en netjes opgelost! Fijne en vriendelijke communicatie

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ