Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit, fijne webshop

Zeer tevreden!

Super snelle levering!

Super geholpen

Snelle levering en de top is van goede kwaliteit

Snelle levering zonder verzendkosten via de winkel

Snelle levering en geen leveringskosten. Pakketje heb ik opgehaald in de winkel. KLeding kon ik meteen passen en wat ik niet wilde direct retour doen.

Nette levering en kwaliteit

Service is fantastisch

Bestelling opgehaald in de winkel. Helaas een artikel niet wat ik ervan verwacht had. Terug naar de winkel en het aankoopbedrag werd direct terug gepind. Super service, geen 3 weken wachten op het retour bedrag.

Fijne winkel

Snelle levering en fijne winkel

Fijne site en snelle levering

Leuke kleding. Prettige site Snelle levering en ook een goed retourbeleid

Mijn smaak

Hebben altijd de kleding naar mijn smaak en je wordt goed geholpen.

Geen enkele klacht

Ging snel, vriendelijk personeel

Slecht

Ik heb wat besteld en ze zouden me inlichten maar helaas dus dadelijk maar eens bellen

Leuk gevarieerd aanbod, fijne site. Wat mij tegenhoudt is de levertijd en de postbezorging via DHL. Ik kan het pakket daardoor niet zo makkelijk retourneren (niet in de buurt op flexibele tijden en geen ophaalservice). De keuze voor ook een ander postorderbedrijf zou fijn zijn of ophaalservice aanbieden.

Prima,

Levering is netjes en prima bezorgd en verlopen. En retourverwerking is ook snel verlopen. Het enige wat ik zou verbeteren is, op de siteonder account aangeven hoever met de verwerking van de bestelling is en wanneer een levering ongeveer verwacht kan worden. Nadat ik de bestelling had geplaatst, was het een paar dagen radiostilte zogezegd, totdat ik bericht kreeg, dat de bestelling verzonden was. Onder mijn account ook verder niets te zien tussentijds. En bij geschiedenis alleen gedane bestellingen te zien. Niets van wat retour is verzonden en war uiteindelijk betaald is,

Bestelling niet geleverd

Volgens de mailing, zou bestelling na 5 dagen geleverd zijn. Tot op heden is bestelling niet geleverd in de winkel. Geld is wel per direct afgeboekt….

Uitstekend geholpen

Goede service, t-shirt gekocht helaas direct stuk na 1x wassen, werd een nieuw t-shirt besteld. (moest een klein bedrag bij betalen omdat de actie gestopt was, dat was op zich jammer en konden de dames in de winkel niet verrekenen) maar erg blij met de oplossing! Dus blije dochter thuis. We kopen hier regelmatig, mooie kleding!

Via webshop bestelling gedaan ,in de winkel opgehaald. Goed op de hoogte gehouden over de levering. In de winkel vriendelijk personeel wat aangaf dat als de bestelling retour moest, je het daar terug kon brengen en zij het weer terug stuurden.

Vertraging maar goed geïnformeerd

Top fashionstore

Levert merkkleding voor een scherpe prijs. Zowel online als in de winkel een zeer uitgebreid assortiment voor dames en heren. Snelle levering bij bestelling online. Goede afhandeling en retourbeleid. Kortom: Topverkoper!

Topwinkel en snelle service

Altijd de juiste prijs en overzichtelijke webshop

Altijd vriendelijk

Snelle leveringll

Fijne ervaring, leuke kleding

Spontaan , deskundig geholpen, riem met vlekjes omgeruild voor een nieuwe riem , stone in duiven

Netjes en snel

Overzichtelijke site met zoekfunctie. Snel te bestellen, ook zonder account.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ