Duurde lang voor de bestelling bezorgd werd..

Producten zijn prima maar de bezorging duurde lang.

Heel goed ,fijne meiden in store Zaltbommel

Te lange levertijd

Het duurt veel te lang voordat ik mijn bestelling in huis heb. Verder wel ruime kuis.

Fijne webshop en winkels. Leuke medewerkers. Netjes op tijd geleverd.

Geen.

Mijn ervaring. Ja die kan ik nog niet geven. Heb namelijk nog niets ontvangen. Heb wel bericht gekregen dat het 2 september bezorgd zou worden maar tot op heden niks gehad. Dus bij deze vraag ik waar blijft het. Dank U alvast en hoop snel iets te horen maar het liefst wil ik mijn pakketje te ontvangen Gr.Menno.

Weborder

De levering duurde erg lang. Ook pas late berichtgeving dat bestelling later geleverd zou worden. Medewerkers in winkel Voorburg echt klantvriendelijk!!

Klacht betreffende retourneren pakketje

Beste medewerker, Ik heb een pakketje retour gestuurd omdat het niet paste. 3 september heb ik het via het DHL punt terug gestuurd. 6159487001354778754 Nu krijg ik al 2 dagen achtereen een pakketje aangeboden JVGL06159487001291463398 Dit pakketje neem ik niet aan omdat ik verder niets heb besteld. Willen jullie dit afhandelen aub. Met riendelijke groet, Wilma Kleyburg

Duidelijke website en goede communicatie

Bestellen gaat simpel, mail en communicatie over de bestelling is prima, snel in huis

Vriendelijk en deskundige medewerkers

De dames in de winkel waren heel erg behulpzaam en ook eerlijk in hun adviezen. Ze waren heel outreachend door via de webwinkel De items die ik wilde hebben in de juiste maat te bestellen. Maar vooral de vriendelijkheid en betrokkenheid spreekt mij ontzettend aan

Fijne sfeer en ben goed geholpen

Eerlijk en erg behulpzaam

Ik ben keurig geholpen

De jonge dame, die mij hielp was netjes.

Hulpvaardig personeel vestiging Nieuwerkerk ad IJssel

Goed geholpen

Leuke winkel, leuk personeel

Leuke kleding, klantvriendelijk. Prijzen wel wat hoog.

Kleding valt goed op maat

De beste winkel

Mooie collecties, makkelijke website om te bestellen. Feedback; enkel de omschrijving van een kledingstuk klopt niet, qua maatvoering, en de kleur wordt enkel niet goed beschreven. Deze week poloshirts besteld, waarvan de kleur lichtblauw en blauw werd omschreven. Bij ontvangen bleek het een grijze en een groene.

De jurk kwam erg kreukelig binnen omdat het in een te kleine verpakking zat.

De levering was snel. De jurk was niet geschikt om zo klein verpakt binnen te komen. Kostte erg veel moeite om de kreukels weg te strijken. Ik heb de jurk daarom eerst gewassen en net opgehangen. Er moet rekening gehouden worden qua verpakking en verzenden met datgene wat je verstuurd.

Goed en geregeld

Website is overzichtelijk en bestelling is snel geregeld.

Mooie spullen. Wel laat geleverd.

Spullen werden wat later geleverd dan verwacht. Plus ze werden bij het verkeerde adres geleverd, gelukkig kwamen de mensen waar het was geleverd het pakketje even langsbrengen. Dit is natuurlijk niet aan de stone te rekenen maar wel een beetje jammer dat het gebeurd. Ben erg blij met de kleding! Zit als gegoten, hoef ook niks terug te sturen

Gewoon goed @!

Goede service , prijs en keuze ok , snel Verzonden.

Winkel in Leidschendam

Mijn ervaring super goed geholpen in de winkel Heel snel ook, aardige mensen en verder geen moeilijkheden dus super geholpen

Mooie collectie , website levering & retour erg traag

Mooie collectie, duidelijk ( website ) bestel overzicht echter tussen de bestelling en feitelijke levering zit te veel tijd , terug betaling van retouren neemt nog meer tijd in beslag, dit proces is echt aan verbetering toe.

Wilde een broek kopen, maar die was er niet in mijn maat. Werd besteld en 2 dagen later kon ik hem afhalen in de winkel. Prima!

zeker een winkel waar je nog eens heen gaat.

Leuke kleding voor betaalbare prijzen. Meiden die met je meedenken en die een stapje harder voor je willen lopen om ervoor te zorgen dat je alsnog dat kledingstuk vind die jij zoekt.

Verzending duurde lang, bestelling niet goed geleverd

Kreeg een S IPV bestelde M .. M is inmiddels niet meer op voorraad. Jammer want was een broek en trui en nu had ik er niks aan.

Mooie producten, lange levertijd

Producten voldeden redelijk aan de verwachting, levering liet alleen heel lang op zich wachten.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ