Mooie kwaliteit

Mooie zwembroek, Prima kwaliteit .Snelle levering .....toppie

Prima geholpen

Topservice …. Fijne verkoopsters

Goede communicatie

Mijn bestelling duurde iets langer dan verwacht. Ik kreeg hier heel netjes bericht over via de mail. Al snel ontving ik een mail wanneer ik mijn bestelling kin ophalen in de winkel.

Leuke shirtjes gekocht. Levering was snel

Prima ervaring met The Stone

Achteraf betaling fijn

wereldzaak

Hele fijne winkel met heel fijn personeel

Pakketje laten bezorgen, werd gelijk gevraagd of ik wou passen en met retour werd ook gelijk geholpen

Bestelling niet in winkel geleverd.

Volgens de mail zou mijn bestelling na 15:00 uur in de winkel op te halen zijn, maar de order bleek nog in magazijn te liggen. Bij een vorige bestelling was de verkeerde kleur geleverd.

Scherpe prijzen vlotte levering

Zeer ruime keuze van Pme legend

Gedoe pakket kwijt

Mijn pakket was kwijt . na vaak bellen met de klantenservice kwam het pakket na 10 dagen toch terecht. Opgehaald in de winkel ,en blij met de kleding

Goed ontvangen, had verwacht dat het sneller bezorgd zou worden.

Op het moment van plaatsen van de bestelling staat dat het snel geleverd wordt. (binnen 1 a 2 dagen) Dit heeft wel wat langer geduurd. En omdat ik het moest hebben voor een verjaardag dacht ik dat het niet op tijd was. Na dag 4 kwam het gelukkig op tijd.

Bestelling met minder korting door klantenservice laten vervallen

Ik had op zondagavond bestelling gedaan ! De volgende ochtend zag ik dat alle sale 10 % extra korting gaf Ik heb mijn bestelling nogmaals gedaan en klantenservice mail gestuurd of ze de eerste bestelling wilde laten vervallen ? Dit hebben ze gelijk gedaan ! Ik was super blij met klantenservice van The Stone!

Verkoopster van vandaag in voorburg perfect

Alleen later verstuurd dan beloofd.(lag niet aan bezorg dienst) verder keurig netjes

Top winkel ,fijne service

Zo nu en dan bestel ik kleding bij The stone ,altijd met tevredenheid. Mijn laatste bestelling liep wat vertraging op ivm met de drukte . Hiervan werd ik op de hoogte gehouden, al met al kwam de bestelling maar 1 dag later binnen,en kwam het pakket op de 4e dag binnen. Jammer dat er geen fysieke winkel in de buurt is.

Heb artikelen teruggestuurd en goed gegaan met melding en afterpay

Maassluis

Besteld en betaald in de winkel. Mail gekregen dat mijn bestelling klaar ligt. Maar helaas nergens te vinden. Ipv een ander toe te sturen start er een onderzoek.... Niet tevreden dus. Een week eerder een jurk gezien waar ik weg van was maar vond ik toch te duur. Prijs kwaliteit kwam niet overeen. Dag later ik toch twijfelen, nog één keer kijken dan.... Afgeprijsd. Had me mevrouw wel een mogen zeggen. Kom morgen terug want dan is deze uitverkoop. (in Maassluis)

Leuke winkel

Leuke winkel fijne service

Prima winkel

De keren dat ik bestel of in de winkel koop ervaar ik als oke.

Mooie jurkjes geleverd!!

In principe prima, maar duurde wel lang

Ik had mijn bestelling op zondagavond geplaatst en op vrijdagmiddag was deze pas binnen. Vergeleken met ervaringen bij andere webshops vond ik dit wel leuk duren. De service verder was prima.

In Vlaardingen geweest en goed geholpen

Leuke jonge meiden die nog ouderwets klantvriendelijk zijn!

Online besteld en in de winkel gratis opgehaald.

Ging super! In de winkel kreeg ik ook nog advies over mijn aankopen. Heel fijn! Wat ik daardoor niet kocht hoefde ik niet te betalen.

Prima levering en service

makkelijk bestellen, je krijgt een mail als het er is in je favoriete winkel en ophalen maar!

Super snelle levering en fijn contact met klantenservice

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ