Mooie kleding en leuke merken

Kleding is mooi netjes en veel leuke merken om uit te kiezen. Verzending kan wat sneller.

Nooit problemen gehad

Alles goed geregeld

Fijne leuke zaak met leuke collectie

Service is altijd goed, meiden zijn vriendelijk en de wisselende collectie vind ik erg leuk

Goede service en leuk winkelen

Prima en vlot geholpen, geen klachten

Snel en correct

Goed en netjes

Prima verlopen

Gemakkelijke website en snelle levering

goed en snel

Slecht

Ik heb mijn bestelling op 18 augustus gedaan, het is nu 30 augustus en heb er alleen een mailtje over gekregen dat die onderweg is. Bij het track an trace staat er dat er niet eens een bestelling onderweg is.

Niet goed, vlek in kleding en nog geen geld retour

Als er iets opgestuurd wordt naar een klant lijkt mij dat je het product eerst controleerd voor dat je het opstuurt !!! De vlek zat namelijk midden voor op de rok. En nu heb ik het gestuurd en nog geen geld terug.

Klantgericht

Fijne winkel denkt in oplossingen

Goeie service

Was op vakantie toen de uitverkoop losbarstte online kleding thuis laten bezorgen. Helaas was 1 kledingstuk niet naar wens maar retourdatum (14 dagen) verstreken. Gebeld en uitgelegd. Kon kledingstuk alsnog retourneren. Ze bevestigde dit zelf op mijn verzoek per mail. Dat noem ik nog eens service. Zeker vaker bestellen!

Webshop mag meer aandacht besteden aan inpakken

Een leuke winkel met prachtige kleding. Ik koop er graag. Voor de tweede keer bij de webshop besteld en ophalen in de winkel. Helaas voor de tweede keer mist er een artikel bij het pakket. Eerst een onderjurk, nu een ceintuur van een jurk. Het wordt meteen nagestuurd, dat is fijn. Maar moet wel weer extra naar de winkel om het op te halen. Dubbelcheck even of het pakketje compleet is, dan vind ik kopen bij The Stone nog leuker!!

Prima online service

Goede bediening en grote collectie

lekker makkelijk shoppen

Super makkelijk bestellen en ophalen bij de winkel. Je kunt ook gelijk passen in de winkel (als je dat wilt) en evt. retourneren.

Leuke kleding

Leuke dames en heren kleding van verschillende merken . Nadeel is de langere levertijd in verhouding tot andere webshops 1-3 dagen . Dus rekening houden met 4dagen waneer je besteld

Ik heb snel de kleding binnen en als ik hem retour doe in de winkel zijn ze zeer vriendelijk

Bestelling niet ontvangen!!

Bestelling geplaatst in de winkel, heeft medewerkster gedaan. Was een donderdag. Zou 1 tot 3 dagen duren. Op maandag mail gehad, dat het dinsdag na 15.00 uur in betreffende winkel zou liggen. Dus niet.... Donderdag gebeld, lag nog niks. Klantenservice gebeld...pakketje moet er liggen. Nee hoor...ligt er niet. Nu moeten ze het uitzoeken waar het is, komen ze maandag pas op terug! Heel jammer dit, zit echt op kledingstuk te wachten....heb het nu ook niet meer nodig!

Geen leuke ervaring

Wat ik niet begrijp ik koop een jurk en de andere dag krijg je 20 % korting in de winkel en 10% op de site en als je 1 dag van te viertal besteld heb krijg je niets dus dat word niet meer bestellen op de site in de winkel mochten ze niets af trekken van de chef niet zo leuk een slechte reclame

Makkelijk te bestellen, snelle keurige levering en mijn korte broek zit prima!

Perfecte service

Personeel is zeer klantvriendelijk! En online bestellingen en bij eventuele retournering gaat het prima

Goede service, mooie producten

Goede service, mooie producten

Heel slecht

Stuur foto van reinders. Slippers half iur aamgehad helle. Voeten onder bloed heel erg en krijg van enuh britt grote mond trug dat klacht. Niet bekend is en ze niks kan doen !!!! Slipper. Van. 40€ die je niet kan dragen en me voeten. Hebbe gesloopt en niet een velletje velllen en bloedens toe !!!! Schandalig wou nog wat bestelle maar nooit meer. En zal. Iedereen afraden hier te bestellen als je zo word behandeld!! Oplichters

Goede en snelle levering

On line bestellen gaar snel en makkelijk

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ