Geen commentaar, gewoon prima

Leuke kleren,veel keus

Fijne winkel

Fijne winkel deskundig personeel en vriendelijk

Perfect geholpen

Er was via de webshop wat fout gegaan,en de dames in de winkel hebben mij echt fantastisch geholpen! Alles is super netjes opgelost

Alles ok!

Aanrader!!

De bestelling van mijn shirtje was prima geregeld dank daar voor.

Fijn Webstore

Fijne webwinkel, snellen correcte levering. Mooie producten

Snel duidelijk en makkelijk

In mijn situatie was dit de ideale oplossing

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Uitstekende sevice

Ik wordt altijd prettig geholpen doen altijd nieuwe ideeën aandragen al met al fijn dat deze winkel bestaat

Fijn dat je bestelling gratis geleverd kan worden naar een van de vestigingen. Snelle levering en vriendelijk geholpen bij The Stone Voorburg! :)

Alles prima verlopen.

Snelle service, kon 't met 2 dagen ophalen.

Snelle levering, correcte communicatie

Door een leuke actie op Birkenstock 15€ bespaard. Altijd meegenomen! Wel een beetje moeten zoeken vooraleer ik op deze site uitkwam, maar nu weet ik van het bestaan

Prettig geholpen in winkel

Medewerkster had veel kennis van zaken. Na omschrijving wist ze precies welk kledingstuk besteld moest worden. Levertijd kan iets sneller tegenwoordig.

Slecht

Ik heb een rok besteld en het kostte me 10 dagen om het te krijgen. Ik ben 2x in de winkel in de hoven passage in Delft geweest maar ze zeiden dat ze het nog niet hebben. Ze zeiden dat het 7 dagen geleden was aangekomen, maar niemand heeft me gebeld om te laten weten dat mijn bestelling is aangekomen. Ik zal niet opnieuw bestellen, ik had echt een slechte ervaring en ik had het gevoel dat ze me niet goed hebben geholpen.

Super behulpzaam en super personeel in n a/d ijssel

Ze helped me altijd super ze weten wat ik leuk vind en omdat ik in een rolstoel zit verplaasten ze soms de tafels even als ik er niet langs kan

Alles ging perfect

Ik ben in de winkel heel goed geholpen en mijn truitje was er niet in mijn maat en er is een andere maat besteld. Ik ben deze later opgehaald goede service.

Ik werd goed geholpen en mijn bestelling was snel binnen

Heel slecht

Ik heb op 5 augustus een broek besteld en die heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Ik heb diverse keren met de klantenservice gebeld en heb afgelopen vrijdag een mail gestuurd. Ik heb een dag later pas bericht ontvangen dat ik iets zou horen wanneer het pakket opnieuw verstuurd zou worden. Het DHL servicepunt had vakantie daarom was de bezorging de 1e keer mislukt. Het is dinsdag nu en heb nog niks van the Stone gehoord als ook niet van DHL.

Lange bezorgtijd

Wilde de jurk voor de vakantie hebben. Donderdags besteld en pas een week later op donderdag bezorgd, helaas…..

Heb mijn pakket niet ontvangen!

Verkeerde vervoerder gebruikt. Ik woon in een buitengebied en DHL zegt omdat ze het teveel moeite vinden om te kijken waar het is, dat we niet thuis zijn en stuurt het pakket terug! Ook nog geen bericht van the stone gehad dat het weer binnen is en wat nu? Ik wil nl het pakket graag ontvangen!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ