prima levering, maar retour na 10 dagen nog niet verwerkt.

na ontvangst van pakket de artikelen gepast en 2 van de 3 teruggezonden. via track en trace gezien dat dit op 4 augustus bij the stone is afgeleverd. tot op heden nog geen bericht van the stone, en geen aangepaste rekening.

Heb het in de winkel gedaan, maar levering mooi op tijd dus prima.

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Ik kan niet anders zeggen dat het goed is.

Qua service is het perfect, wordt netjes verpakt.

*****

Prima geholpen

Prima zaak

Vriendelijk, behulpzaam

Klantvriendelijk prima service

Voel me veilig, goed advies!

Goed geholpen, goede service

leuk en vriendelijk personeel

Snel en goed!

Twee poloshirt van Anthony Morato gekocht; alles keurig ontvangen. Geen verspillend grote verpakking!

Goede vriendelijke service/adviezen

Heel fijn als je maat er niet is om in de winkel geholpen te worden met online bestellen en afhalen.

Heel persoonlijk, meedenkend , vriendelijk.

We kwamen er voor de eerste keer om kleding uit te zoeken voor een tiener die net toe is aan volwassen maat kleding. We werden zo leuk geholpen dat we er al enkele malen terug zijn geweest. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Leuke kleding stijl. Deels tijdloos zodat het langer te dragen is.

Top firma

Fijne webshop met een prima service!

Goede kwaliteit snel geleverd

Alles netjes geleverd zoals afgesproken.

Vriendelijk personeel, correcte benadering en behandeling

Snelle levering personeel in filiaal waar ik de kleding ophaal is vriendelijk en stelt ook voor om de kleding direct te passen. Bij retourneren ook vriendelijk en begripvol. Ik ben vol lof over iedereen .

Gewoon top service altijd.

Altijd goede service. en goed geholpen.

Alles volgens wens

Mooi op tijd alles binnen en de communicatie ook goed

Bestelling snel en correct geleverd.

Goed.

Eerste keer online kleding besteld, netjes bericht gehad dat de bestelling vertraging had opgelopen. Ik ben tevreden met de bestelde kleding en stuur het ook niet retour.

Mijn pakketje was op tijd gekonen .

Keurig

Werd fijn geholpen