Online besteld, kon het snel ophalen, aardig personeel, mocht het ook gelijk passen dus goede service.

Prettige zaak en keurig personeel.

Netjes en keurig geregeld allemaal.

Bestelling snel

De bestelling was snel geleverd. Omdat de maat niet goed was ben ik hem on de winkel terug gaan brengen. Ik had de bestelling met cadeaukaart,kortingsvoucher en contant gekocht. In de winkel heb ik alleen een ontvangstbewijs van inleveren gekregen. Ik heb helaas nog steeds mijn cadeaukaart, kortingsvoucher en contante geld niet terug ontvangen. Dat vind ik niet zo'n mooie service

Altijd goed

Juiste maat,Artikel past goed. Is nog beter dan op de afbeelding. Nog steeds zeer tevreden. Heb net weer een waardecheque gekregen.

Heel leuk

Heel goed en netjes

Geweldige service

Leuk personeel goed geholpen prima meiden.

Vriendelijk en leuk geholpen

Retour inleveren in winkel

Helaas mijn geld nog niet retour ontvangen van een retour zending afgegeven in een winkel.

Product in orde en snelle levering

Alles prima in orde. Juiste polo ontvangen binnen korte tijd. Perfect!

Vlotte levering. Mooi product.

Ik ben tevreden. Alles is naar wens!

Altijd alles keurig geleverd en bij retour keurig afgehandeld

Correct en snelle bezorging.

Irritant is dat ik na 1x bestellen ,zonder account aan te maken, geen zin in weer een wachtwoord, bik de tweede bestelling moest inloggen omdat email adres bekend was....dus moest inloggen. Terwijl duidelijk staat geschreven dat het niet " verplicht " is. Na telefoon met klantenservice, ,welke als enigste oplossing had mijn email adres weer te verwijderen, zodat ik weer als nieuwe klant, zonder account kon bestellen. Aangezien dat steeds herhaalt moet worden om zonder account te bestellen,weerhoud mij om nogmaals te bestellen. Moet toch anders kunnen? I.PV steeds opnieuw te bellen om mijn email adres te verwijderen. Jammer.

top!

snelle levering, mooie kwaliteit, gemakkelijk betalen, goede communicatie

Mooie producten, snel geleverd

Hele fijne webshop. Veel keuze in kleding en merken, snel geleverd. Ook de klantenservice is behulpzaam wanneer iets niet helemaal goed gegaan is of niet lukt.

goede dienstverlening, aardig personeel

zie hierboven

Erg goed

Bestelling netjes geleverd, bij navraag over de prijs snel een reactie gekregen en geregeld. Top!!!

Verzenden duurt lang.

Super leuke en gemakkelijke webshop met leuke kleding! Maar voordat het verzonden word, het duurt wel erg lang. Vaak is het bij een ander de volgende dag binnen. Hier gaat ruim 4 dagen over heen. Zeker jammer!

Gezellig personeel en klantvriendelijk

Ik kom graag bij the stone.. veel keus en fijn personeel. Ik word altijd goed geholpen.

Nette en snelle service

Product in de winkel had niet de juiste maat. Door personeel via internet besteld voor mij. Keurig op de hoogte gehouden via email. Product binnen 3 dagen in winkel. Klasse!

Goed geregeld

Alleen maar goede ervaring met the Stone

Fijne winkel met veel aanbod en aandacht voor de klant.

Hulp van de winkelmedewerkster bij het zoeken naar de juiste maat en keuze. Ook deed zij nog een bestelling online in de winkel voor mij. Veel kledingkeuze in de winkel. Vriendelijk personeel.

Correcte service

Shirt gekocht in een andere plaats, mij maat niet voorradig, daar besteld en laten bezorgen in mijn woonplaats Goed geregeld

Duidelijk en professioneel

19 Lagosweg