Jammer van de gebruikte broek

Levering en afhaal in de winkel is geen probleem Helaas krijg je dan een broek die gebruikt is… dik betalen en dan op vakantie er achter komen dat hij vol met zand zit en zelfs met bonnetjes er in…

Aparte jurk

De naad was gescheurd aan beide kanten. En de overslag met de touwtjes kon ik niet maken zodat het eruit ziet als een jurk... Terug gestuurd. Nog niks ontvangen. Via afterpay ook aangemeld, de verzendkosten daar moeten nog verwerkt worden zodra jullie het hebben ontvangen.. Tot op heden nog niks gehoord

Te ingewikkeld

Webshop staat te los van de winkel. Veel te moeilijk gedoe met retouren en geld terug ontvangen.

Prima service en snelle levering

Geen toevoeging

Vriendelijk personeel

Heel vriendelijk personeel en wordt goed geholpen

Trui met vlekken ontvangen

De bestelde hoodie had duidelijk zichtbare vlekken op de voorkant, had men moeten zien bij inpakken! Kost dus weet extra verzendkosten om nieuwe te bestellen

spullen werden afgeleverd op het afgesproken tijdstip. prima dus

Goed en vlot

Bestelling en levering prima

Makkelijk bestellen maar altijd een gok

Met gemak bestel ik kleding in de webshop, maar te vaak moet ik kleding retourneren omdat de pasvorm of de stof niet naar mijn zin is. Ik mis informatie over materiaal en pasvorm, klantenreviews van mensen met verschillende lichaamsbouw en -lengte. Met mijn 157 cm heb ik niks aan een model van 180 cm die maat S draagt als ik niet weet welke BH-maat zij heeft of hoe zwaar zij is. Verder vind ik het jammer dat in de webshop zoveel merken te koop staan, maar dat die niet in elke winkel te vinden zijn. Ik vind het wel prettig dat ik op merk kan zoeken op de website, de filters werken ook naar tevredenheid.

Mooi assortiment en prima prijzen. Communicatie over levering kwam wat laat op gang.

The Stone heeft een mooi assortiment, prima prijzen en een goede voorraad. Ze hebben ook leuke aanbiedingen. Communicatie over de levering kwam wat laat op gang. Na een paar dagen niks gehoord te hebben heb ik een mailtje gestuurd. Daar werd direct op gereageerd en de levering werd meteen geregeld. Prima en snel opgelost dus!

Leuke kleren en uitstekende service

Leuk aanbod, snelle levering en goede service

Duurde lang

Vond het vrij lang duren voordat de bestelling verstuurd werd.

Zeer snelle & correcte levering

Zeer snelle & correcte levering

Ik ben goed geholpen

Bezorging duurde wat lang.

Vriendelijke verkoopsters en ruim assortiment

Ik werd vriendelijk tegemoet getreden en goed geholpen.

Helemaal tevreden

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Ze zijn heel vriendelijk en zeer bekwaam , een gezellige winkel ook online.

Product is goed, communicatie mag beter.

In de mail stond dat ik nog een mail zou krijgen met de track en trace code van DHL voor mijn pakket. Die mail is nooit aangekomen en ik kon dus niet zien waar mijn pakket was. Al met al kreeg ik wel een mail toen het pakketje aangekomen was bij het ophaal punt dus gelukkig ging dat wel goed.

Goede begeleiding in het kopen van kleding. Mooie kleding en prettige omgang in de winkel. Jammer is wel dat ik al meerdere keren naar de winkel ben gegaan omdat ik via de mail een aanbieding had gekregen. In de winkel hadden ze helaas de kleding die via de mail werd aangeboden niet.

Netjes verpakt en snel geleverd

Xx

Goede service!!

Goede service!

Snel en netjes

Snelle verwerking, opgehaald in de winkel. Altijd vriendelijk personeel. Netjes verpakt. Thuis gepast, enkele kledingstukken gehouden, de rest weer ingeleverd bij de winkel die het netjes retour sturen.

Bestelling ging goed,maar retour niks

Mijn bestelling heb ik netjes gehad was keurig verpakt, alleen helaas paste het niet en stond het niet leuk terug gestuurd maar helaas nog niks gehoord zowel van dhl niet als van the stone wel ee bericht gehad dat hij aangenomen is op een lidl dhl afhaalpunt veenendaal en is opgehaald door dhl maar meer niet

Zeer vriendelijk personeel

Ik word vriendelijk geholpen