Gezellig

Goed geholpen en de bestelling gaat snel!!!!

Zeer geschikte kleding voor elk moment

Fijne website, En snelle verzending!!

Fijne winkel

Fijne winkel en webshop. Kleding besteld en in de winkel opgehaald, meteen gepast. Veel keuze van merken, zeker in de webshop

2 maten jurken online besteld, af te halen in winkel, waar ik direct kon passen. Helaas maakte de jurk mij zo flets, dat ik ze direct in de winkel kon retourneren. Super service!!!

Snel

Snel gelerd en een mooi product zoals ik gewend ben van PME.

Langzame terugbetaling

Het overhemd dat ik ontving miste een knoopje op een van de mouwen. Terugsturen ging gemakkelijk met de bijgeleverde retoursticker. Ook netjes dat de bezorgkosten ook vergoed worden. Alleen jammer dat het negen werkdagen duurde voordat ik mijn geld terugkregen (vanaf de dag dat de webshop het retourpakje had ontvangen). Op de website staat overigens dat het wel twee weken kan duren. Bij een bestelling bij een andere webshop had ik het geld al binnen twee werkdagen terug.

prima geregeld

2 keer een bestelling in de voor mij dicht bij zijnde winkel laten afleveren. 2 verschillende maten besteld even gepast en direct een artikel retour kunnen geven. Je moet wel even geduld hebben het duurt bijna een week voordat het bestelde binnen is maar dat was voor mij geen probleem. Trouwens, vriendelijk personeel bij de Stone leidserijn [Utrecht]

Goed. Vriendelijk personeel

Super fijne winkel

Altijd goed geholpen en vriendelijke verkoopsters.

Vriendelijk

Goed geholpen en vriendelijk

Vriendelijk personeel

Idem hierboven

Vlotte levering

Zeer makkelijk te bestellen en duidelijk omschreven wat de levertermijn is. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Goede en snelle service en levering

Fijne winkel met mooie kledingmerken.

Altijd goede ervaringen gehad bij de stone.

Goede prijs, snel verzonden

Goede deals en mijn bestelling werd direct verzonden. Aan te raden, ik bestel hier opnieuw

Maat is niet wat er beloofd wordt

Lange lever tijd en totaal verkeerde maat voering. Levering is ook een andere stof dan verkocht is. Zware teleurstelling

Perfecte snelle en correcte levering!

Supermooie jurk maar kwaliteit valt tegen

Onlangs de groene jurk van free/ quent bij jullie gekocht. Heel mooi en was er superblij mee. Na 1 x wassen echter blijkt niet goed gestikt op de naad van de mouw. Jurk is op fijnwas programma alleen gewassen. Ben altijd zuinig op mijn kleding. Erg jammer

Alles goed geregeld

Fijne web....ook collectie die ik bij onze winkel niet altijd zie...

perfect

zeer behulpzaam personeel in de winkel zij hebben dit voor mij besteld

Prima winkel, snelle levering en achteraf kunnen betalen

De levering is snel, ik vind het persoonlijk fijn om te kunnen kiezen voor een afhaalpunt en achteraf betalen!

Snelle en verzorgde service

Alles correct verlooen