Vriendelijk personeel

Geen problemen opgeleverd.

In de winkel was ons gewenste kledingstuk niet voorradig. Deze is door de medewerkster besteld en konden we na 3 werkdagen afhalen.

gewoon perfect

alles ging prima naar wens en uitstekende bediening.

Snelle en uitstekende service top

Vriendelijke medewerkers geweldig denken heel goed mee.

Mijn bestelling is niet geleverd

Ik heb de bestelde bestelling niet ontvangen, hoewel DHL deze bij mij zal bezorgen. Twee weken zijn verstreken en ik droomde van de bestelde dingen en mijn geld terug

Moeilijk te beoordelen

Goedemorgen, Jammer dat ik niet zo een fijne ervaring hebt. Maar dat is niet door The Stone. Mijn pakket was op een ander huis nummer bezorgd.0 De bezorger gaf een melding dat het pakketje in de brieven bus lag.Wat dus niet het geval was.Dus na een gesprek met een chat ...die mij vertelde dat door drukte dit soort dingen meer voorkomen. Bij openen van het pakket ...prachtige jurk mooie kleur maar te klein. Dus terug moeten sturen.

In de winkel bestelling gedaan en na 3 dagen kon ik het daar ophalen

Mooie kwaliteit en snelle service

Makkelijke site, makkelijk bestellen, snel, retour ook prima

Gewoon super collectie en super service. Duidelijke taal en prima prijzen

Tot nu toe nog nooit een teleurstelling meegemaakt met de bestellingen, leveringen en eenvoud in het bestellen. Top website

Goede site, leuke dingen!

Snelle service, gratis retourneren, tijdig leuke kortingen! Vooral zo doorgaan!

Besteld en de volgende dag in huis goed ingepakt

Uitstekende service!

Ik ervaar winkelen bij The Stone als heel plezierig: er is een grote variatie aan keuzemogelijkheden voor wat betreft kleding en het personeel is uiterst vriendelijk en zeer professioneel! Heerlijk….

Lange levertijd

Levertijd was een week, terwijl op site volgende dag stond, nu snap ik dat 1 dag heel snel is maar een week is behoorlijk lang

Te lange levertijd

Na 5 dagen was mijn bestelling ondanks toezegging nog niet verstuurd

Personeel vriendelijk en servicegericht.

Zie boven.

Snel en netjes. En de maat was prima prachtige shirts

In 1 woord geweldig

Vlotte afhandeling, keuze kunnen maken waar te bezorgen bij niet thuis zijn, keurig in kleine verpakking wat eventueel bij een kleine bestelling in de brievenbus kan en mocht het kledingstuk terug moeten eer retourbon zodat je het makkelijk bij geen printer terug kan sturen. Een super ervaring om bij The Stone online te bestellen

Erg goed

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Mooie kleding

Aflevering keurig, volgens afspraak

Fijne product. Snelle aflevering.

Mooie stof, past goed.

Pakket is nooit aangekomen!

Netjes 2 korte broekenbesteld via Internet. Pakket is helaas niet aangekomen.. Voglens DHL was er niemandaanwezig.. The Stone stuurt retour pakketten niet nogmaals. Helaas voor de Stone..

Heel goed geholpen

Bestelling compleet ontvangen. Vind het alleen jammer dat als je een bestelling besteld en de maat niet goed is, je het niet in de winkel kan ruilen omdat er een cheque aan te pas is gekomen.

Goed wel pas later een mail ontvangen dan dat ik het pakket heb opgehaald was al door de winkel gebeld

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ