Goede service mooie producten

Top medewerkers in Stone Wijchen!

Fijne medewerkers die vlot bestellen als kledingstuk niet in winkel aanwezig is Daarbij wordt ook nog gebeld als kledingstuk in de winkel is, naast mailtje daarover. TOP!!

Bestelling netjes verpakt geleverd, 9 juli besteld, 13 juli geleverd. Leuke blouse. In juni dezelfde bestelling geplaatst, toen werd hij na een week zonder opgave van reden geannuleerd. Dat was jammer. De tweede poging is dus wel goed gegaan.

Prima. Contact met de klantenservice verliep goed en snel. Artikel netjes geleverd gekregen.

Is goed geregeld geen probleem

Prima service vanuit de winkel en online

Meerdere keren producten online in de winkel gekocht omdat deze niet op voorraad was en toen in de winkel laten afleveren. Goede en fijne service.

Lekker makkelijk ophalen in de winkel en als je wil kan je het gelijk passen. Wat voor mij niet nodig was.

super goed af gerond

alles was op tijd top

Prima geregeld mijn bestelling

De bestelling in Wijchen gedaan en op mijn vraag netjes in Druten afgeleverd

1zeer slecht

1.zeer slecht, slecht communicatie, onduidelijkheid. Jammer. Klant onvriendelijk ( Nicky) genaamd)

Snelle levering, zeer tevreden

Snelle levering, zeer tevreden

Lange bezorgtijd

Vind de bezorgtijd erg lang duren. Precies 1 week na bestelling het product ontvangen.

Nog te weinig om te oordelen. Maar begin is goed.

Nog te weinig voor oordeel. Begin is goed.

Heel goed geholpen!

Door een ontzettend aardige medewerkster geholpen bij de aankoop van een lichte spijkerbroek. Goede maat was niet op voorraad en broek werd naar mijn huis gestuurd. Bleek verkeerd maatkaartje tr hebben. Dus terug naar Vianen, waar zij mij prima heeft geadviseerd bij de aankoop vsn een andere broek. Excuseerde zich voor het ongemak, dat wij moesten terugkomen.

Prima service!

Correcte en snelle levering!

Snelle levering!

Heel fijn team en prima service.

Het team denkt mee, geeft advies en een artikel niet op voorraad, Wordt het besteld met de mogelijkheid af te halen in de winkel.

Product is goed, maar met om wisselen gaat het niet zo makkelijk.

Ik had een blouse te groot gekocht en wilde het omwisselen in de winkel, daar was de maat niet op voorraad. Na online bestellen kon het wel. Alleen eerst kreeg ik een track and tracé omdat het in de winkel werd bezorgd vervalt de track and tracé en kwam er een mail wanneer het in de winkel op te halen was. Door dat de track and tracé verviel had ik die mail over het hoofd gezien. Waardoor ik veel later de mail pas opmerkte.

Mooie kleding

Het duurde een aantal dagen voordat ik bericht kreeg dat de levering langer duurde dan normaal. Het winkelpersoneel was heel hulpvaardig en henn gebeld toen de bestelling binnen was.

TOP

Goede services en bezorging zeker voor herhaling vatbaar!

Fijn heb alleen 1 item in de winkel omgeruild

veel te omslachtig allemaal met code na code, gek word je ervan

Je moet teveel moeite doen om een account aan te maken, code na code na code moet je ingeven om eens een keer verder te kunnen, om gek van te worden, gewoon te omslachtig allemaal!

Voor herhaling vatbaar

Keurig afgeleverd in de door mij aangegeven winkel. Pakket was in prima staat

Snelle levering......top

Bestelling bij filiaal in eigen dorp ophalen is ideaal.

Tot nu toe niet best.

Helaas na retourzending (8 juli bezorgd!) na een week nog geen geld op mijn rekening teruggestort!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ