Top winkel goede service.

Altijd goede ervaringen bij The Stone winkel graag in Etten-Leur zijn echt toppers van meiden altijd vriendelijk en denken altijd met je mee. En we gaan meestal wel met een mooi kledingstuk de deur uit.

geweldig

artikel in de winkel via de website besteld dit ging prima goed geholpen door het personeel

Het is jammer dat er altijd vertraging is.

Ik zou het niet aanbevelen om via de webshop te bestellen. Je bestelt het omdat het in de winkel weer eens niet op voorraad is en dan krijg je zo vaak dat er vertraging is. Soms gaat het goed. En het is zo jammer want de collectie is super leuk!

Duurde 2 dagen langer dan aangegeven

De bestelling was volledig en netjes maar wel 2 dagen later. Kreeg wel kort mailtje dat het later zou komen (na de beloofde datum dat het uiterlijk zou komen). Dus heb paar dagen voor niets gewacht.

Erg fijne winkel

De stone is een erg fijne winkel om te shoppen. Ik ga wel liever naar de winkel dan het laten bezorgen. Dit kmdat ik de bezorgtijd met afhaal wel lang vind duren.. De winkel heeft vaak wat ik zoek betreft kleding. Ik ben toch best een lastig persoon met kleding. Ik vind veel dingen mij niet leuk staan. Ik heb twee stone's die mijn favoriet zijn. Dat is de Stone in Leiderdorp en de Stone in Pijnacker. Zelf vind ik dat een fijnere winkel. En dat terwijl ik in Zoetermeer woon. Het personeel in Zoetermeer is wel super leuk en beleefd. Voor mijn gevoel hebben de andere winkels meer te bieden. Ik kom graag bij de Stone, het is één van mijn favoriete winkels. Liefs, Liset

Vriendelijke medewerksters en leuke kleding.

Medewerksters zijn vriendelijk en geven een eerlijke mening. Ze hebben leuke kleding voor jong en oud en in verschillende prijs klasse

Uitstekende service van medewerrkers in de winkel

Prima service. Goede medewerkers in de winkel in Voorburg. Netjes en beleefd en pro-actief.

Gemak

Rondkijken bestellen en het wordt geregeld

Hele leuke winkel

goede service

Lange levertijd

Besteld op 2/07, geleverd op 11/07. Dit is helemaal anders dan de voorziene levertijd van 1 tot 3 dagen. Het item was in elke winkel voorradig, dus dit kon niet de vertraging zijn. Eerst zou DHL leveren, daarna BPost. De tracking code was door beide bedrijven onbekend. Sorry, maar voor een verzendkosten van € 4,95 mocht dit toch wel sneller gegaan zijn. Dit zal de laatste keer zijn dat ik hier nog koop.

Top kleren

Mooie zaken en vriendelijk personeel er is een ruime keuze aan voor mijzelf leuke en kwaliteits kleren.

Alles verloopt prima

Leuke kleding

Gewoon bestellen en dan komt het vanzelf bij je thuis bezorgd.

Alle bestellingen zijn altijd goed geweest en wat ik terug stuurde ging ook altijd voortreffelijk evenals de terug betaling..

Bestelling is keurig op tijd geleverd via de winkel. Ik ben telefonisch op de hoogte gesteld dat de bestelling binnen was. Zeer klantvriendelijk.

Goede service online en in de winkel

Geweldig uitstekend geholpen in de winkel maar was niet meer op voorraad dus werd het direct besteld en 2 dagen later kon ik het ophalen in de winkel top

Heel tevreden!

Ik kende deze shop niet en had eigenlijk mijn twijfels… Maar uiteindelijk het pakket goed ontvangen! En ik ben erg blij met mijn aankoop!

Snel. Geleverd

Vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Er wordt je niets opgedrongen en personeel luistert ACTIEF naar wat de wens van de klant is

Hele goeie service en spontane dames

Korte broek niet op maat in de winkel, denken gelijk mee en bestellen hem voor je, 2 dagen later opgehaald. Toppie!!!

Leuke kleding

In de winkel was mijn maat er niet meer vandaar online besteld. Snel bezorgd in de winkel. Duidelijke site

Top! Snelle levering!

Mooie merken snelle levering ik ben er blij mee!!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ