Altijd goed

Ik was op zoek naar een spijkerhemd. Ik zag online dat ik kon profiteren van extra korting

Helemaal top!

De verzending duurde iets langer dan bij sommige andere webshops, maar ik had geen haast. De verzendkosten kwamen te vervallen omdat ik had gekozen voor “afhalen winkel” zodra het pakket klaar lag, kreeg ik een @-mail. Helemaal super!!!

Geen klachten dus goed

Gewoon goed

Uitstekende service en steeds een interessant aanbod met scherpe prijzen tijdens de solden.

Geen spullen ontvangen

Ik heb allebei mijn bestellingen nog niet ontvangen

Snelle reactie!

Snelle reactie op de mail en afgehandeld. Super fijn!

Verzendkosten

Ik heb 11 juli weer bij de Stone besteld voor €245 en tot mijn verbazing moet ik € 1,99 verzendkosten betalen. Dat vind ik echt jammer. Bij een ander bedrijf betaal ik niets hiervoor. Dus keuze wordt makkelijk voor mij met zoveel webshops om ergens anders te bestellen!

Geen mail om bestelling op te halen

Voor de tweede keer geen mail ontvangen dat de bestelling opgehaald kan worden

Leuke winkel met uitgebreid assortiment, fijn!!

Leuke winkel, leuke artikelen, zeer vriendelijk personeel en heel service gericht, top!! De website ook heel fijn, alleen zijn de prijzen soms hoger, nog niet afgeprijsd, ten opzichte van andere webwinkels.

Goede service!

Ik heb een fout huisnummer doorgegeven en nog steeds geen hef terug.

Helaas kon mijn zending niet opnieuw op het juiste adres aangeboden worden. Bij DHL is niet goed gereageerd op het door The Stone doorgegeven juiste huisnummer. M vr gr Henk Hollemans

Veel aanbod, trage verwerking.

Ruim aanbod, fijne site. Al mis ik het wel dat er bij producten vaak niet vermeld staat waar het van gemaakt is. Ook vind ik het vaak lang duren voordat het pakket geleverd wordt of klaar is om af te halen. Bij retourneren duurt het ook zo een week voordat je een bevestiging hebt gekregen dat ze het gaan verwerken.

Alles netjes afgehandeld

Altijd goed en altijd snel en klantvriendelijk

Leuke collectie, snelle levering en klantvriendelijke benadering

Vriendelijk geholpen

Helaas was het topje niet meer in voorraad in de winkel, medewerkster heeft het voor mij besteld en laten afleveren in de winkel bij mij in de buurt. Ik werd hierbij heel prettig geholpen. Ook het ophalen verliep heel prettig.

Mijn ervaring is goed

De bestelling is tot goed bezorgd.

gewoon goed

Er wordt moeite gedaan om een artikel in een andere maat te bestellen en afwerking bestelling is ook goed.

nooit meer bestellen bij de stone

na 6 werkdagen moest ik zelf achter mijn pakket aan en bij een depedanche van DHL konden ze mij vertellen dat het weer retour afzender is gestuurd omdat ze het adres niet konden vinden???????ik heb een bloemen winkel en ben 6 dagen open Dus hoezo niet vinden ik zit in een centrum gebied van 40 winkels?????

Fijne winkel, altijd wel een leuke collectie, goede kwaliteit!

Super winkel! Goede kwaliteit! Altijd wel een leuke collectie!

Veel goede merken voor een goede prijs.

Aardige dames en zeer goede service

Opgestuurd shirt niet mooi. Geen probleem, geld wordt teruggepind

Klantvriendelijk geholpen

Altijd alles netjes verpakt binnen paar dagen bestelling binnen

Traag

Traag, duurt lang voordat je bestelling er is. Ook de retouren zijn nu na bijna een week nog steeds niet verwerkt.

Na een kleine obstakel, zeer goed geholpen

In filiaal Ridderkerk, heb ik met 1 van medewerksters of leidinggevende , ik weet haar naam niet, een leuk contact zij verdient een 10. Niets ten nadele van de andere collega's. Ik word door elke medewerkster goed geholpen, ze zijn ook eerlijk m.b.t. advies. Ze verstaan hun vak. De keuze 9 kan ik niet kiezen. Dit verdienen ze. Dus een compliment naar dit filiaal vanuit jullie organisatie, vind ik zeer terecht, namens mij. Fijne dag. Vr. Gr. Rik

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ