Na een kleine obstakel, zeer goed geholpen

In filiaal Ridderkerk, heb ik met 1 van medewerksters of leidinggevende , ik weet haar naam niet, een leuk contact zij verdient een 10. Niets ten nadele van de andere collega's. Ik word door elke medewerkster goed geholpen, ze zijn ook eerlijk m.b.t. advies. Ze verstaan hun vak. De keuze 9 kan ik niet kiezen. Dit verdienen ze. Dus een compliment naar dit filiaal vanuit jullie organisatie, vind ik zeer terecht, namens mij. Fijne dag. Vr. Gr. Rik

Verzending duurde erg lang, verder leuke winkel

De verzending duurde erg lang. Er werd door de verkoopster aangegeven dat het max 2 dagen duurde. 2 x langsgeweest en uiteindelijk een mail gekregen dat het wat langer ging duren. Na 8 dagen kon ik het jurkje ophalen

Mooie prijs.

Puur uitgezocht op de prijs. Ik kocht birkenstock slippers. Binnen een paar dagen geleverd, goed verpakt, geen problemen. Als het loopt zoals het hoort, valt het eigenlijk niet op.

Leuke winkel

Mooie winkel veel keus , en altijd word ik fijn geholpen , kom er graag

Bestelling netjes bezorgd.

Jammer dat je van tevoren al moet betalen. Ik zat te twijfelen over de maat. Maar een gokje genomen. Want anders was het wel veel geld in 1 keer. Verder tevreden en bestelling netjes bezorgd in de winkel.

Eerste keer besteld heel tevreden

Prima, snel en makkelijk

In de winkel item gepast, helaas niet goed voor mij. Proces voor terugbetaling loopt nog, maar volle vertrouwen in.

Prima winkel

Prima winkel. Kundig personeel mooie spullen

Vriendelijk geholpen. Hebben de juiste maat besteld en kon ik in winkel ophalen

Mooi pak in goede maat

Ik heb een mooi pak besteld in een andere maat dan in de winkel hing. Het kwam een week later maar verder helemaal goed geregeld.

Leuke oorbellen

Leuke oorbellen en prima levering -?was iets vertraagd maar dat werd keurig gemeld.

Zeer behulpzaam personeel en klantvriendelijk

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.

Slecht

Slecht servers wacht nu al een week op mijn polo

Goed advies gekregen.

Ik werd gedag gezegd bij binnenkomst. Na een tijdje zoekende, moest ik wel zelf voor een vraag naar de medewerkster/verkoopster toelopen, maar daarna ben ik goed geholpen. De medewerkster was vriendelijk. Ze deed moeite en gaf me leuk advies over kleding. Toen ik aangaf dat ik het online ging bestellen, bood ze aan om me te helpen en bestelde we samen online de kleding. Een medewerker die klanten helpt te kopen!

Perfect service en zeer vriendelijk personeel

Prettige service

Zeer vriendelijk personeel, goede service, ook als je iets online besteld en het komt ophalen, ze doen hun uiterste best om de klant te pleasen.

Vriendelijk en goed geholpen.

On-line bestelling afgehaald en daarna retour gebracht. Allemaal geen probleem

Ik had de spijkerbroek in de winkel besteld omdat mijn maat niet aanwezig was. De spijkerbroek zit perfect en wil er graag een 2e van bestellen

Super personeel en behulpzaam altijd in voor een praatje en leuke kleding

De enige winkel waar ik kleding koop in ridderkerk

Retour ,wacht nog op geld

Meer dan een week geleden jurk retour, had graag geld terug , hoor niets.

Mijn bestellingen kwamen goed en verzorgd aan helaas moest ik het terug sturen want het stond mij niet.

Goed geholpen

Ik heb een product besteld in de winkel wat thuis bezorgd zou worden Ik heb het alleen nog steeds niet ontvangen Ik hoop het nog wel te krijgen

Webshop met veel leuke merken.

De levertijd is wat langer dan de gemiddelde webshop. Jammer dat er vaak niet bij de omschrijving staat wat voor soort stof het is. Dat weerhoudt mij er soms van om een kledingstuk te bestellen omdat ik een erg gevoelige huid heb. Geisha en Zoso zijn erg fijne merken met een goede pasvorm.

Geweldig...!

Mijn bestelling..netjes geleverd..binnen de afgesproken tijd..

Bezorging duurde lang.

Woensdag besteld, 6 dagen later op dinsdag in huis..

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ