Webshop met veel leuke merken.

De levertijd is wat langer dan de gemiddelde webshop. Jammer dat er vaak niet bij de omschrijving staat wat voor soort stof het is. Dat weerhoudt mij er soms van om een kledingstuk te bestellen omdat ik een erg gevoelige huid heb. Geisha en Zoso zijn erg fijne merken met een goede pasvorm.

Geweldig...!

Mijn bestelling..netjes geleverd..binnen de afgesproken tijd..

Bezorging duurde lang.

Woensdag besteld, 6 dagen later op dinsdag in huis..

Matig

Tot op heden geen geld retour ontvangen, je krijgt geen track & trace , dus je moet zelf maar uitzoeken wanneer je pakket in de winkel is aangekomen. Erg klant onvriendelijk

Shirt is er na TWEE weken nog niet

In de winkel fijn geholpen, mijn maat was niet op voorraad, maar geen probleem het werd besteld en kon het na 1 tot 3 dagen in de winkel ophalen. Twee keer over gebeld, vriendelijk te woord gestaan maar shirt is er nog niet. Zwerft ergens rond op een ander filiaal waarschijnlijk ????.???????

Prima geregeld

Alles was goed geregeld en verzorgd

Hele snelle levering. Wij waren zelf vergeten een waardecheque in te wisselen bij de online bestelling maar dit is achteraf door de klantenservice heel goed opgelost.

Supergoed geregeld

Lange levertijd.

Artikelen waren goed. Levertijd erg lang. Pas op het laatste moment een mail gekregen dat de levering vertraagd was. Op zich vind ik het niet erg als het wat langer duurt maar dan moet je de klant hier beter over informeren.

Kan niet beter

Leuke winkel

Leuke winkel met leuke kleding

Makkelijk bestellen. Duidelijke info over leveren en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding

Is gewoon goed

Is goed vriendelijk

Top levering

Bestelling in winkel gedaan Na bericht bestelling opgehaald

heel goed

alles was goed verlopen goeie service

Levering van mijn bloesje duurde 3 dagen. Prachtige kwaliteit, Scandinavisch, love it!

perfect

De bezorging ging soepel

Snel besteld en geleverd

Zo als altijd snelle service

Snel geholpen. Alleen mag de verkoopster wat vriendelijker zijn.

Bestelling verloopt prima!

Bestelling verloopt altijd zoals ik het verwacht.

Retourzending

Retour zending word heel traag verwerkt.De betaaldatum geef aan het hele bedrag te betalen ,ondanks je je niet alles gehouden hebt .Al meerdere keren ondervonden..heel vervelend .Dus sneller verwerken..

Goed en snel geregeld

Vriendelijk personeel die ons geholpen hebben met online bestellen in de zaak

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ