Goed en snel geregeld

Vriendelijk personeel die ons geholpen hebben met online bestellen in de zaak

Netjes geholpen en alle tijd voor de klant, heel prettig

Na 2 weken nog niet ontvangen

2 weken geleden besteld, nog niet ontvangen

Snelle levering, niet goed makkelijk retour via winkel

Twee pakketjes laten bezorgen in de winkel , 1 daarvan kon retour, die kon ik gewoon achterlaten in de winkel en retour werd geregeld Prima winkel

De reden dat ik het een 6 geef en geen 8, is dat het lang duurt voor je het in huis hebt. Donderdag besteld, dinsdagmiddag ophalen in de winkel. Voor de rest, prima

Verzending duurde lang

Duurde 5 dagen voordat het blouse er was. Retour doen was makkelijk.

Onvolledig

Ik heb mijn pakket terugestuurd en kan nergens zien wat hier nu de status van is. Ook heb ik hiervan geen bericht gehad

In Dordrecht staat leuk personeel

Ik bestel vaak online en laat het in de winkel afleveren. Dan kan ik er gelijk nog iets leuks bij passen.

Prima levering via de winkel

Helaas moeten retourneren, blazer paste niet goed. Dit kon makkelijk via de winkel maar helaas na een week nog geen retourbedrag op rekening mogen ontvangen. Verder tevreden.

erg lange verzendtijd

Op de site staat verzenden binnen 1-3 werkdagen, maar ik heb een week moeten wachten waardoor mijn bestelling, bedoeld als cadeau voor vaderdag, te laat aankwam. Het artikel was helaas te klein, waardoor ik een maat groter heb besteld, ook dit heb ik na bijna een week, nog steeds niet ontvangen.

Vriendelijk personeel een top zaak!

De in de winkel bestelde kleding lag op de aangegeven tijd (per mail) in de winkel te Papendrecht klaar. Alles perfect geregeld.

Goede communicatie en vlotte levering

Goede communicatie en vlotte levering

Service goed kwaliteit ring minder

De service was helemaal prima ben echter op vakantie en mijn vinger werd helemaal oranje door de ring waardoor ik hem niet meer kan dragen na een week

Ik werd goed geadviseerd en fijn geholpen

Heel prettig

Prima site.

Lange levertijd in de winkel. Op dinsdag besteld en pas op maandag geleverd in de winkel.

Superrrrrrrrrr goed

De survis is zo geweldig en de levering was ook top. Maar vooral het VRIENDELIJK EN ZEER AARDIG EN BELEEFD PERSONE IN HILLEGOM EN NIEUW VENNEP ZIJN SUPERRRRRRRRRR

Overzichtelijke site, na bestelling goed op de hoogte gehouden. Fijne ervaring met The Stone.

Ik heb goede ervaringen met de stone Nootdorp

Keurig

1e keer heel goed

Het is een geweldige winkel met goede producten met goede kwaliteit!!

Terugbetaling duurt erg lang

Ik zou denk ik niet snel meer iets online bestellen. De terugbetaling duurt erg lang en kan nu geen andere kleding kopen, omdat ik daar het geld niet voor heb.

Goed product, prima service

Snel geleverd. Goede service

Product voldoet

Product is prima Verzenden heeft lang geduurd Maandag besteld en pas op zaterdag geleverd

Prima webshop

Prima levering. De maat van het Onlytruitje was erg afwijkend. Maat L paste als een S, veel te klein. Jammer...

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ