Prima webshop

Prima levering. De maat van het Onlytruitje was erg afwijkend. Maat L paste als een S, veel te klein. Jammer...

Mooi truitje besteld

In de winkel online een mooi truitje besteld, was snel in huis.

Na 1,5 week nog steeds niks ontvangen

Waar het ergens anders is “bestellen en de volgende dag in huis”, zit ik nu al 1,5 week op m’n bestelling te wachten en heb ik nog steeds geen idee wanneer het komt.

Langzame levering en zeer langzaam met terug betalen

Sloom

Alles ok

Hallo zusammen, das Paket ist noch nicht angekommen. Als ich es überprüft habe habe ich gesehen, dass leider ein Fehler passiert ist. Die Adresse ist falsch und es kann sein, dass es wieder an den Lieferanten zurück gesendet wird. Die Postleitzahl 91629 ist falsch es muss 90451 Nürnberg sein. Falls es zurück geschickt wird, können Sie es bitte noch einmal an mich senden? Vielen vielen Dank Verena Mühlbauer

mooi jack goede kwaliteit scherpe prijs goede maatvoering.

alleen de bezorging zou wat sneller kunnen (3 dagen) verder uitstekend.

Kwaliteit

Snelle levering mooie kwalteit

Levering duurde te lang terwijl artikel op voorraad was...

Levering duurde te lang terwijl artikel op voorraad was...

Vlot verloop van de levering.

Algemeen tevreden.

Vriendelijke mensen

Snel en een fijne jas

alles goed geregeld

zeer tevreden

zeer tevreden

Genoeg keuze en betaalbaar.

Genoeg keuze, betaalbaar en snel bezorgd.

Prima ervaring

Na op nemen van de bestelling snelle bezorging in de winkel prima ervaring er mee.

Goede ervaring

Optijd geleverd

Snelle levering, alles dik in orde!

Één shirt leek gedragen, stonk ontzettend naar zweet

Leuke bestelling geplaatst en ontvangen. Helaas juist het artikel wat ik uit eindelijk wilde houden droeg een onaangename zweet lucht met zich mee. Dit leek al gedragen/ vaak gepast in 'denk ik' de winkel. Andere aankopen waren in orde.

Vriendelijk en behulpzaam personeel op predikaat arnhem

Superrr

Goede service en advies

Een prettige winkel om te shoppen netjes en ordelijk. Veel combinaties mogelijk. Er is altijd wel iets te vinden om blij van te worden.

Zeer klantvriendelijk

Helaas niet voorradig in de winkel de vriendelijke verkoopster heeft voor ons de blouse besteld en enkele dagen later kregen wij de e-mail dat wij deze konden ophalen

Helemaal prima!

Ook de dames in de winkel rompertpassage, vriendelijk en beleeft

Goed geholpen en fantastische service. Ik kom er heel graag!

slecht

lange levering 3 weken op retour geld gewacht

Duidelijke website

Nadat ik bij The Stone in Vianen misgreep op een spijkerjasje, heb ik hem vervolgens via de site besteld. Fluitje van een cent.

prettig geholpen

19 Lagosweg