prettig geholpen

De verkoopsters zijn behulpzaam en geven goede adviezen.

Alles volledig volgens afspraak.

Vriendelijk geholpen in de winkel in Elst (Arnhem) spullen besteld, keurig op tij binnen, Super !!

Uitstekende service , goed advies qua kleding en super vriendelijk !!

uitstekend , vriendelijk en behulpzaam personeel .

Probleem met defecte sluiting van regenjas , perfect opgelost .

Nooit meer

Ik had voor de eerste keer bij de stone besteld . Een witte blouse . Bij levering miste ik een knoop op de blouse . Ik had de kaartjes er al af gehaald , voor dat ik dit zag . Ik wist dat hij paste omdat ik hem al in een andere kleur heb .

De bestelling kwam later dan gezegd. Het vest vertoont gebreken.

De bestelling zou binnen twee werkdagen geleverd worden. Het werden er vijf. Het het vest was niet goed afgewerkt er waren naden los. Iets wat je toch niet zou verwachten van een PME Legend vest. Ik heb hier nog niet over reclameert om dat wij daags na het ontvangst met vakantie zijn gegaan. Al met al was dit niet wat we verwachten van de Stone over het algemeen zijn we zeer tevreden.

Gaat over retour

Eigenlijk gaat het over een retour op 13 juni j.l. en tot op heden nog niets gehoord.

Erg tevreden,goede service.

Beetje late bezorging

Het duurde 4 dagen voordat het pakketje kwam, (dinsdagavond besteld, zaterdagmiddag gezorgd) Jullie kondigden, na mijn mailtje met de vraag:waar blijft het, aan dat het wegens drukte later zou komen. Gelukkig kwam het voor mij nog net op tijd! Verder prima verzorgd, dank..

Super aardig personeel en goed geholpen

Een winkel waren wij graag terug komen.

Duidelijke website, snelle verzending, nette service, goed verpakt incl retour sticker. Geen opmerkingen

Zeer prettig geholpen in de winkel.

Niets op aan te merken. Bij besteding boven de 300 euro graag wat te drinken, misschien iets om over na te denken.

Kleding prima, maar web bestelling duurt zo lang

De kleding is top, het winkelpersoneel mega aardig. Maar als je online iets bestelt en in de winkel laat bezorgen, duurt het zoooooo lang. Vind ik niet van deze tijd. Zeker njet voor zo’n grote winkel.

Persoonlijke behandeling

De medewerker was vriendelijk. Vroeg waar ik naar op zoek was. Ze hielp met zoeken, gaf advies. Besrelde de goede maat en vertelde wanneer de bestelling afgehaald kon worden.

Mannen kleding top zou meer extra grote maten erbij kunnen

Vriendelijk personeel

Goed tot zeer goed

Laagdrempelig om de winkel binnen te stappen, altijd een vriendelijk gedag als je binnenkort. Vriendelijk personeel. Altijd behulpzaam om via internet te kijken of het kledingstuk te bestellen is. Maakt voldoende tijd voor je vrij. Nette zaak. Nooit troep in de winkel.

Goede ervaringen

Alles verliep prima

Bestelling en levering prima geregeld.

Nvt

Matig

Had een sweater besteld in maar 3XL van Geisha, maar ontving een voor mijn gevoel een kindermaatje. Dit telefonisch doorgegeven, word afgedaan dat het toch goed is, en dat ik deze kan retourneren. Had graag de service gezien, dat ze direct aanbieden een goede 3XL exemplaar toe te zenden. Maar nee, ik moest gewoon weer een nieuwe bestelling doen. Hier heb ik niet voor gekozen. Jammer! Ik hoop dat in de toekomst de inpakkers goed kijken of de maat ook overeenkomt met de grote van de kledingstuk!

Besteld online en afleveren in winkel. Binnen een dag was mijn pakket er.

Heel klantvriendelijk behulpzaam

Ik kwam terug nadat ik een broekje zonder te passen mee had genomen. Ging terug het was iets te . De verkoopster wist nog precies wat ik had gekocht. Bestelde de goede maat. Na een paar dagen opgehaald de verkoopster wist het weer nog precies. Heel attent .

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ