Zeer tevreden alles naar wens

Heel vlug

Deze website ken ik nog maar net. Het artikel is heel vlug geleverd. Het was precies zo als het aangegeven is. Ben er ontzettend blij mee.

Lange levertijd

Op 6-6-2022 een bestelling gedaan. 9-6 een bericht ontvangen dat de bestelling vertraagd is en “vandaag uiterlijk overmorgen” de bestelling verwerkt wordt. Ondertussen wel een After Pay mail gekregen, maar tot op heden (het is inmiddels 17-6) geen bestelling en geen bericht meer ontvangen. Winkels zijn prima, maar bestellen doe ik niet meer.

Minder

Jurk in The Stone in Ridderkerk gepast. Deze was te strak. Toen heeft de verkoopster on-line eentje besteld in twee maten groter. Deze daar ook betaald. Deze zou afgeleverd worden in The Stone op de Koperwiek in Capelle aan den IJssel en kon ik daar ook ophalen.. Heeft meer dan een week geduurd dat de jurk in de winkel afgeleverd is. Toen ik de jurk op ging halen nog even gepast, maar wat schets mijn verbazing, deze jurk was weer veel te groot. De verkoopster vond het heel gek dat de verkoopster in Riderkerk 2 maten groter had besteld. Dus is er weer eentje besteld welke dan weer 1 maat kleiner was. Deze heb ik dan eindelijk 3 dagen later op kunnen halen op De Koperwiek winkel. DUS al met al een rare gewaarwording. Geen reclame.Dit doe ik nooit weer

Late terugbetaling

Artikel retour gestuurd en 1 week na ontvangst nog geen geld retour.

Prima.

Op tijd geleverd.

Snel en accuraat

De bestelling werd snel geleverd. Netjes verpakt en leuke artikelen.

netjes op tijd geregeld

prima geregeld!!

de blazer die ik gekocht heb is gedragen,mouwen vuil aan onderkant

de kleur vond ik leuk daarom heb ik het jasje veranderd mouwen waren voor maat 44 nu staat het leuk

Slecht een tshirt was al gedragen zaten vetplekken op bah bah

Slecht bah zaten vetplekken op een tshirt van only

Super geholpen altyd in de winkel riedeltje meisjes

Al vaker kleding laten bezorgen!

Dat gaat uitstekend en is handig. Of je stuurt retour! Of; Mocht het niet passen, dan is er altijd aardig personeel in de winkel die ons helpt.

Top winkel the stone!!!

Bestellen online is heel goed, En in de winkel ook en goede service, Al jaren.

Gaat wel

Duurt lang de levering heb er ook voor gebeld

Supersnelle bezorging

Geen problemen

Goed assortiment en goede service

Veel keuze, snelle levering

Zeer mooie en leuke collectie met super service

Iedere keer weer een feestje om daar kleding uit te zoeken en aan te schaffen. Ook steeds weer goed geholpen door de werknemers aldaar.

Altijd vriendelijk en eerlijk geholpen door de meiden in sterrenburg winkelcentrum Dordrecht. Ze zijn gezellig en behulpzaam. Kom heel graag in deze winkel. Laatst een mail gestuurd over een vertraagde bestelling, had een bruiloft dus wilde heel graag dat de riem die ik besteld had op tijd zou zijn. Dolblij met het snelle antwoord en mijn riem was ook nog eens op tijd. Alleen maar complimenten voor The Stone :-) mvg Anne-Marie

Goede service snelle levering

Artikel niet in de juiste maat meer in de winkel, Andere maat naar de winkelaten bezorgen. Binnen 3 dagen was het geleverd . Kreeg een duidelijke mail om het product af te halen. . Helaas was het art nog niet naar mijn zin en werd het geld direct terug gepint op mijn rekening naar alle tevredenheid .

Trage levering

Kleding besteld maar levering duurt erg lang. Op 02-06 kleding besteld, krijg op 07-06 een mail met de mededeling dat de levering vertraagd is. Maar volgens de mail zou het vandaag, uiterlijk overmorgen verstuurd worden. 08-06 contact opgenomen met de klantenservice, deze geeft aan dat het verstuurd werd die dag. 09-06 niks aangekomen bij de winkel, maar volgens de mail kon ik het ophalen. 10-06 niks aangekomen. 11-06 wordt ik gebeld door de winkel dat het is aangekomen. Ondertussen op 10-06 maar de bestelde kleding in de winkel gekocht. Erg vervelend dat levering meer als een week duurt terwijl er aangegeven wordt 1 a 3 dagen levertijd. Nog vervelender dat er een mail gestuurd wordt dat de levering is aangekomen in de winkel en het uiteindelijk niet geleverd is. Nu in totaal 2x bij de winkel geweest voor niks.

Goede service, goede collectie

mijn bestelling kwam helaas met vertraging

door vertraging heb ik heel veel moeten retourneren van mijn bestelling. jammer.

Service is super fijn

Maar de laatste tijd ( door de drukte ) duurt bezorging steeds langer dat is jammer

Hele leuke collectie!

Lekker snuffelen en als het nodig is wordt je leuk geholpen. Als je een retour hebt wordt dat goed en snel afgehandeld.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ