Vriendelijk , goede kleding ,

Personeel vriendelijk .goede service

Te laat geleverd en niet op de hoogte gehouden

Te laat geleverd en niet op de hoogte gehouden

Goede hulp

Bij het retourneren aan de winkel, na een online aankoop, goed geholpen

Altijd goed!

Goede keus, makkelijk te bestellen. Snelle levering en goede informatie over de bestelling/levering.

Goeie service

Behulpzaam , vriendelijk personeel .

Late reactie

Heb een pakketje niet ontvangen, gemaild, na 3 dagen pas antwoord. Terug gemaild en nu nog geen antwoord gekregen

Fijn

Toegankelijk, vriendelijk personeel, ik ben goed geholpen, prima service en betaalbare spullen. Ik loop er graag naar binnen om wat te kopen maar ook om gewoon even te kijken.

Zeer Zeer slecht

30 mei wat bestelt. Ze sturen een afterpay dat ik kan betalen. Maar ik heb niets ontvangen . Heb een klacht ingediend naar klantenservice geen reactie. Moet voor 16-06-2022 betalen maar heb NOG GEEN PAKKET ONTVANGEN.

Kleding zit in aftands zakje en lijkt gedragen

Het duurde langer voor het pakje bezorgd werd. Zat in een vieze zak, kleding was erg gekreukt( m.n. de zakken) en leek gedragen.

Slecht

Had een blazer besteld online Was totaal gekreukt retour gezonden

Lange levertijd

Ik vind de levertijd erg lang , artikel terug gestuurd. Geen bevestiging over gehad . En nog steeds mijn geld niet terug gekregen . Kortom ik bestel nooit meer wat bij jullie .

Duurt lang

2x online een bestelling geplaatst en beide keren lang moeten wachten voordat ik de bestelling kreeg. Ook op het terugbetalen heb ik 2 weken moeten wachten. Heel vervelend!

Prima product maar veel ongevraagde spam mails

Heb via een fysiek winkel een shirt besteld. Dat ze daarvoor mijn gegvens nodig hebben is logisch. Dat er vervolgens veel ongevraagde mail komt waarbij uitschrijven niet helpt is ergerlijk. Ik heb het domein nu geblokkeerd in mijn mail, dus dit was mijn eerste en laatste bestelling bij The Stone.

Lang wachten...

Ik werd heel blij toen ik de jurk die ik in de winkel niet vond, online aantrof. Site is erg overzichtelijk dus de jurk was zo besteld en betaald. Naar wat duurde het verzenden lang! Echt niet van deze tijd. Na ontvangst bleek de jurk toch net te klein. Ohjeee, retourneren. Gelukkig een winkel om de hoek, waar ik m'n pakketje kon inleveren. Nu alweer een week aan het wachten op bevestiging van m'n retournering en m'n geld zal dus nog wel langer duren. Voor zo'n hippe winkel, is dit echt zeer ouderwets. Winkel is top, webshop flop. Laatste keer dat ik hier bestel in ieder geval.

Breed assortiment en makkelijk te retourneren.

Veel keus, veel merken, veelzijdig en makkelijk te bestellen. Daarbij is het retourneren ook zeer handig. En helemaal super dat je achteraf kan betalen!

slecht

duurt veel te lang het verzenden ,

Niet normaal

Ik heb een Zozo jurk marine blauw besteld .maar kreeg een ándere kleur nevi Daar ik hem nodig had voor een feest.heb ik hem gehouden. Maar is geen stijl om zo maar zonder overleg een ándere kleur te sturen ..en bij het bezorgen hebben ze de jurk In de brievenbus gedaan .een en al kreuken. En dat terwijl ik thuis was .en wachten op mijn bestelling.

Levertijd kan iets sneller, of we zijn misschien wat te verwent.

Perfecte levering

Online bestellen en naar de winkel sturen, prettig om te kijken of het de juiste is, anders gelijk terug

Gewoon goed

Leuk spul, goede kwaliteit en service. Mijn ervaring met binnenvoering jasje kapot, werd ondanks verlopen garantie periode toch gratis hersteld.

Retouren niet verwerkt

Retouren op gestuurd maar jullie geven aan dat er niks is ontvangen Nu moet ik iets betalen wat ik niet heb

Snelle levering. mooie kleding

2 jurken besteld. Goede pasvorm fijn materiaal.

Tevreden met het mooie vest

Wel een paar dagen langer gewacht voor het op mijn adres was. Maar het was een mooi pakketje.

Goeie service

Meiden in de winkel hebben me prima geholpen en bestelling voor me geplaatst

9 dagen levering na de bestelling

Via DHL heeft de levering bijzonder lan geduurd. Geen track en trace nummer gekregen. 2x gebeld en daar werd verteld dat het morgen wordt geleverd maar dat was verkeerde informatie. 4 uu voor de levering kreeg ik pas door hoe laat het wordt geleverd.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ