Topje voor mij besteld in de winkel, omdat de maat er niet meer was. Snel geleverd.

Fijn winkelen

Ik vind het fijn winkelen op The Stone.nl Handig dat ik mijn bestelling kan afhalen, passen en eventueel retourneren in de winkel. Dat is volgens mij een duurzamere manier van online winkelen.

Prima geholpen

Goed geholpen fijne verkoopster en vriendelijk vooral.

Top hoor!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Leuk assortiment en hele fijne medewerkers

Online werkt super snel en in de winkel zijn ze heel hulpvaardig. Zelfs toen ik iets voor mijn dochter wilde kopen, heeft de medewerkster het voor me geshowd.

Prima netjes geholpen

Netjes geholpen

Vlotte levering

Bestelling vlot afgehandeld met afterpay

Mooie herenbroeken voor een goede prijs. Vriendelijk personeel

Vlekkenloos

Goede service, vriendelijk en mooie kleding.

Mooie kleding voor mooie prijzen

Voor herhaling vatbaar, want het bedrijf heeft mooie kleding, een prima service en betaalbare prijzen

Bestelt, levering vlot

Prima ervaring!

Goed verpakt en snel in huis

Mooie kleding en goed advies

The Stone heeft een grote variatie aan herenkleding van goede kwaliteit. Daarbij word je prettig geadviseerd wat bij elkaar past zonder dat de duurste kleding wordt aanbevolen

Mooie merken op 1 site, snelle levering en heel blij met alles. Ik kom zeker bij jullie terug, top!!

ruime keus en snel geleverd

Shirt besteld dat snel werd geleverd. Stone heeft een ruime sortering en goede prijzen.

Mijn pakket is goed geleverd

Vreemd

Ik heb een bestelling gedaan van een ring die stuk is aangekomen. Naar de klantendienst gebeld en wel vriendelijk geholpen en mocht het retour sturen. Maar vind nergens terug op de site om de retour aan te melden. Tot vandaag nog altijd mijn bedrag niet teruggestort gekregen

Fijn om iets online te kunnen bestellen

Ik was eerder in de winkel in Lisse. Daar was men niet al te behulpzaam of vriendelijk. De broek die ik wilde was er niet meer. Daarom online besteld. In Hillegom opgehaald en gepast. Helemaal blij!

Goed , juiste maat

Mooi product en snel geleverd

Goede ervaring

Super tevreden! Zowel met de communicatie via de mail als het winkel personeel in Elst (GLD)

Een jeans besteld op internet en in de winkel in Papendrecht kosteloos laten bezorgen. Daar de broek gepast, goed bevonden en meegenomen naar huis. Vriendelijk personeel ook in de winkel, die er al twee jaar zit en waarvan ik het bestaan níet afwist.

Ik heb een nieuwe winkel ontdekt

Ik kende de winkel niet, hier in de buurt zit geen fysieke winkel. Via Google de webshop ontdekt. Wat direct opviel was dat de site goed werkt, lekker snel en hij is overzichtelijk. Uiteindelijk mijn keuze gemaakt. Ik twijfelde over de maat, maar het merk van de items kende ik ook niet dus ik besloot de maattabel aan te houden. Dat pakte goed uit! Bestellen ging makkelijk en de levering was vlot.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ