Goed geregeld

In de winkel was mijn maat niet voorradig en de verkoopster heeft gekeken, was voorradig, besteld, afgerekend en via de e-mail op de hoogte gehouden. Na 3 dagen was mijn pakketje in de winkel, gepast en eentje zat niet lekker, omgeruild met een item in de zaak en klaar, perfect gegaan

Keurig

Netjes geholpen

Aardig personeel en word goed geholpen

Ben heel tevreden

Ruim aanbod van Geisha ,die ik in Belgie moeilijk vind

Communicatie laat te wensen over

Helaas geen bericht gekregen dat het artikel bij de Stone filiaal was bezorgd en wij het op konden halen. Uiteindelijk zelf gaan informeren. Het artikel bleek al een paar dagen op het filiaal te liggen. Dit was al 2e keer! Jammer.

Retour nog niet geld terug

Nog steeds geen reactie op retour

Hele goede en snelle levering

Maat niet voorradig in winkel

Advies van winkelpersoneel zelf online te bestellen. Levering duurde wel lang.

Vriendelijk geholpen goede en snelle levering van mijn blouse die niet meer in se winkel te koop was.

Leuke kleding snel geleverd alleen retourneren duurt lang voor het verwerkt is.

Leuk wisselend assortiment

Wordt er altijd vriendelijk geholpen

Correcte levering

Goede kwaliteit kleding.

Vriendelijke behulpzaam personeel enngoede keuze. Leuke winkel.

Goed verzorgd

In winkel laten bezorgen, vriendelijk personeel

Goed.

De verkoopsters waren vriendelijk en behulpzaam met kleding zoeken en later ook bestellen. (In filiaal in Voorburg)

Slecht

Ik koop vaak mijn kleren in de winkel van Stone. Toen ik nog niet met pensioen was altijd bij de Stone in het centrum van Dordrecht. De laatste 3 jaar in Sterrenburg. 3 weken geleden een spijkerbroek bij de Stone gekocht voor mijn aankomende vakantie. Ze hadden mijn maat niet en werd toen door de verkoopster online besteld. Binnen 3 werkdagen. Ik kreeg per mail een bevestiging en daarna dat ik het kan ophalen in de winkel Sterrenburg. Na ruim 1 week was het nog steeds niet bezorgd. De medewerkster belde naar de desbetreffende afdeling. Nu bleek dat het pakketje was zoekgeraakt en het moest uitgezocht worden. Na een week wisten ze nog niet wat er met het pakketje was gebeurd. Oké zei ik dan wil ik graag dezelfde spijkerbroek in mijn maat dan maar een andere kleur. Dat kan maar dan moet ik weer betalen. Zodra het pakketje was teruggevonden kreeg ik mijn geld terug. Sorry mijn mening is dat als er iets verkeerd is gegaan wat altijd kan gebeuren dan is het probleem niet van de klant. Ik weet uit eigen ervaring dat er in een bedrijf de mogelijkheid bestaat om het voorlopig te boeken op een tussenrekening. Het is toch absurd dat ik moet wachten totdat het pakketje is gevonden. Persoonlijk vind ik het heel erg jammer dat ik door deze gebeurtenis niet meer bij de Stone wil kopen. Nogmaals uiteraard kan dit gebeuren maar de klant die het product al betaald heeft hoeft hier niet de dupe van te zijn. Ik wacht maar af hoe deze kwestie afloopt.

Prima geregeld

Vriendelijk en behulpzaam personeel ,met bestellingen wordt netjes gebeld ,dat het aanwezig is ,dus gewoon goed@

was helaas niet zo snel geleverd

het duurde wat lang maar dan heb je ook wat top kleding voor een schappelijke prijs.

Heb een bestelling geplaatst, kon deze bij de winkel laten ophalen zonder extra verzend kosten. Vind het erg fijn dat dit een optie is, aangezien je niet vast zit aan een bepaald bedrag voordat je gratis verzending hebt.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden het duurt alleen lang als je het bij de winkel ophaalt

Duurt allenaal erg lang

Duurt lang voordat de bestelling er was. Nu 1 week retour in de winkel en hiervan nog steeds geen bevestiging ontvangen. Ik bestek hier nooit meer.

De eerste keer totaal geen ma ontvangen en zelf in de gekozen winkel gevraagd, was al een week binne

De tweede keer prima

Netjes verpakt en gevouwen

Verzenden duurt wat lang

Bestellen gaat prima , alleen verzenden duurt wat langer

Retour mijn geld nog niet terug

Jurk zat niet goed. Retour kon in de winkel. Zij moeten het opsturen naar het hoofdkantoor. Zit nog op mijn geld te wachten, erg jammer dit.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ