goede winkel

Vriendelijke medewerkers

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Fijn geholpen

Altijd goede ervaring met de stone

Behulpzaam personeel en geeft goed advies.

Slechte service

Laat me voorop stellen dat ik voorheen echt een fan was van The Stone. Ik ben inmiddels 2 weken bezig de juiste bestelling te ontvangen. Ik heb op dinsdag 24 mei heel vroeg in de ochtend een bestelling gedaan. Na wat mailverkeer over en weer is de bestelling uiteindelijk verstuurd op maandag 30 mei. Deze heb ik ontvangen op 31 mei. Vervolgens ontbrak er een ceintuur, dus weer gemaild. Deze zou 1 juni verstuurd zijn onder hetzelfde nummer als de bestelling die ik reeds ontvangen heb. Ik ben nu inmiddels alweer een week op en neer aan het mailen en ik heb nog steeds geen complete bestelling. Inmiddels wordt er niet meer op mijn mails gereageerd.

Goede service maar wachttijd bij online bestellen te lang

Ik had shirt besteld dat te groot bleek te zijn. Vorige week woensdag teruggebracht in de winkel en maat kleiner besteld (was voorradig). Nog steeds niet binnen helaas.

behulpzaam en goeie service !

Verkoopster denkt mee in mogelijkheden ! Heel fijn !!

Prettig!

Duidelijke overzichtelijke website!

Prima, snel en vriendelijk geholpen

Webwinkel via de winkel gebruikt.

Snel verstuurd en snel reageren op mijn vragen!

Bestelling duurde lang maar werd goed geïnformeerd over de status. Bestelde kledingstuk was prima

Net personeel, behulpzaam

Bestelling was snel.geleverd

De bestelling werd binnen 1 week geleverd.

Topp

Bestellen in de winkel ging heel makkelijk ,,ik werd goed geholpen door een medewerkster omdat ik een maat jasje wilde die ze niet in de winkel zelf hadden.binnen een paar dagen kreeg ik netjes een mail dat ik het product in de winkel op kon komen halen!

Heel fijn personeel

Waarom geen spiegel in de paskamer, om privé even te kijken hoe iets staat. Echt niet fijn zo!!!!!!

Hulpbaardig. Winkel in geldermalsen is veel te smal

klantvriendelijk

werden goed geholpen bij het kiezen van onze kleding

Nette afhandlibg

Erg fijn geholpen.

In de winkel besteld, erg prettig geholpen. Aflevering via de winkel ging correct en soepel

Prima, maar duurt te lang voor de bestelling komt

beter kopen in de winkel

Altijd fijn

Prachtige winkels zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (Arnhem kronenburg) dan. Fijn aanbod en denken mee en er is veel mogelijk.

Voor ieder wat wils!!

Leuke website die goed werkt, goede communicatie. Netjes verpakt en What you see is what you get!

mooie kleding

Levering duurde bijna 10 werkdagen. Je word wel op de hoogte gehouden ivm. latere levering.

waardeloos

goedendag op maandag besteld in de winkel dit ivm maat xl niet in de winkel ok verkoopster besteld betaald zou snel binnen zijn ook zou ik op hoogte gebracht worden via mail of gsm nou wat dacht u hoor niks gebeld op vrijdag tja het is binnen dus 5 dagen onderweg .lijk alie express wel echt waardeloos .maar wel volgende dag aangemeld via zgn stone store gewoon waardeloos koop niks meer bij deze store .

Slechte afwikkeling

Spullen geretourneerd maar na 2 weken geen bevestiging van dat ze ontvangen zijn. Wel een betalingsherinnering.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ